Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo

Kako preveriti račun profesionalnega gostitelja in podatke o podjetju

Ko sprejemate goste na Airbnbju oz. pomagate glavnemu gostitelju pri skrbi za goste, vas bomo morda prosili, da predložite podatke, kot so vaše uradno ime, datum rojstva ali uradni osebni dokument, da jih preverimo. Od gostiteljev, ki so pravne osbe, bomo morda zahtevali tudi, da predložijo podrobnosti o svojem podjetju in ustreznih posameznikih. Več o tem, kako ugotoviti, ali ste profesionalni gostitelj ali gostitelj posameznik

Zbiranje določenih podatkov o podjetju je zakonsko predpisano v okviru postopka, ki se imenuje »Poznaj svojo stranko« (v nadaljevanju: KYC). Če podatki niso točni, bomo morda omejili dovoljenja za vaš račun in morda ne boste mogli prejemati izplačil. Če potrebujemo podatke o vašem računu, boste po e-pošti in v aplikaciji prejeli obvestila z navodili, kako zagotoviti vse potrebne podatke.

V nekaterih regijah se po zakonu zahteva, da so določeni podatki o podjetju prikazani v vseh vnosih, ki jih ponuja podjetje. Ko preverimo navedene podatke o podjetju, boste lahko objavili svoj vnos. 

Če želite izvedeti več o uporabi in varstvu podatkov, ki jih delite z nami, preberite naš Pravilnik o zasebnosti ter preberite več o zaupanju in varnosti na Airbnbju.

Če je gostitelj opravil postopek preverjanja identitete oz. ima značko »Preverjena identiteta«, to pomeni le, da je predložil podatke, ki so bili potrjeni. V nekaterih primerih se ta status nanaša na podatke o podjetju, ki so bili potrjeni. Ta postopek sicer zaščiti uporabnike, vendar ne zagotavlja, da je oseba res tista, za katero se predstavlja.

Kdaj bomo preverili vaš račun in podatke o podjetju

Ko boste ustvarili nov račun gostitelja, vas bomo pozvali, da dodate podatke, ki se zahtevajo v postopku KYC. V regijah, v katerih ni obvezno prikazati podatkov o podjetju v vnosih, vas bomo morda prosili, da navedete dodatne podatke o podjetju, če ustvarite vnos kot gostitelj, ki je pravna oseba.

Kaj se zgodi, če ne posredujete svojih podatkov

Če nam ne posredujete zahtevanih podatkov, morda ne boste mogli sprejemati rezervacij ali prejemati izplačil v okviru gostiteljske dejavnosti.

Če boste ob ustvarjanju vnosa prejeli poziv za navedbo dodatnih podatkov o podjetju, boste morali pred objavo vnosa dokončati ta korak.

Katere podatke o podjetju bomo morda zahtevali za potrditev in prikaz v vaših vnosih

V regijah, kjer to zahteva zakonodaja, vas bomo prosili, da nam posredujete podatke o svojem podjetju, vključno z naslednjimi:

  • Podatki o registraciji podjetja (če je ustrezno): to vključuje državo, v kateri je registrirano vaše podjetje, poslovni register in matično številko podjetja. Preberite več o tem, kako poiskati podrobnosti o registraciji podjetja
  • Uradno ime podjetja: če je vaše podjetje registrirano, mora biti uradno ime tisto, ki je navedeno v registraciji vašega podjetja.
  • Sedež podjetja: registrirana podjetja morajo uporabljati naslov, ki je naveden v javnih evidencah. Neregistrirana podjetja morajo uporabljati naslov, ki ga uporabljajo za izdajo računov in davčnih dokumentov. To je lahko tudi vaš domači naslov.
  • Telefonska številka in e-naslov: svojo poslovno telefonsko številko in e-naslov boste morali potrditi z enkratnima kodama.
  • Morda vas bomo prosili tudi, da potrdite svojo identiteto.

Če se v prihodnje spremeni katerikoli podatek o vašem podjetju ali če želite poleg uradnega imena podjetja prikazati tudi želeno ime podjetja, imate možnost, da uredite podatke o podjetju.

Če želite preveriti podrobnosti o podjetju, storite naslednje:

Kako preveriti podrobnosti o podjetju na namizju

  1. Kliknite razdelek Vnosi in izberite vnos, ki ga želite objaviti.
  2. Kliknite možnost Dokončajte obvezne korake in nato Potrdite svoj račun gostitelja.
  3. Če boste skrbeli za goste v okviru podjetja, izberite možnost Kot pravna oseba in nato kliknite gumb Naprej.
  4. Sledite navodilom na zaslonu, da vnesete zahtevane podatke o podjetju.

V nekaj dneh vas bomo obvestili, če bomo uspeli preveriti podatke o vašem podjetju oziroma če bomo potrebovali dodatne informacije.

Kje bomo prikazali podatke o vašem podjetju

V regijah, kjer se po zakonu zahteva prikaz podatkov o podjetju, bomo dodali povezavo do možnosti Prikaži podatke o podjetju v profil gostitelja in na straneh vnosov. Ko kliknete ali se dotaknete te povezave, bodo prikazani podatki o vašem podjetju.

Katere podatke je treba navesti v postopku »Poznajte svojo stranko« (v nadaljevanju: KYC)

Preden začnete izpolnjevati obrazec, priporočamo, da preberete spodnji seznam, da boste bolje razumeli, katere podatke potrebujemo in kako jih pravilno vnesete:

  • Vaši podatki: podatki o osebi, ki upravlja račun v imenu podjetja.
  • Vaše podjetje: vključuje samostojne podjetnike in partnerstva.
  • Dejanski lastniki: vsaka oseba, ki ima neposredno ali posredno v lasti oziroma obvladuje vsaj 25 % delež podjetja.
  • Upravitelji računa: vse ostale osebe, ki dostopajo do računa gostitelja.

Preden začnete, se prepričajte, da imate na voljo te podatke.


VAŠI PODATKI
VAŠE PODJETJE
DEJANSKI LASTNIKI
UPRAVITELJI RAČUNA

Polno uradno ime

Trgovsko ime (če se razlikuje od uradnega imena)




Naslov prebivališča


Sedež podjetja




Poslovni naslov

(če se razlikuje od sedeža podjetja)




Datum rojstva


Kraj rojstva


Državljanstvo


Odstotek podjetij, ki jih imate v lasti ali jih obvladujete




Potrdilo o pooblastilu za zastopanje podjetja




Matična številka podjetja




Morda vam bodo na voljo tudi neobvezna polja, v katera lahko vnesete naslednje podatke:

  • datum ustanovitve podjetja (neobvezno),
  • naslov spletišča (neobvezno).

Koraki za preverjanje vaših podatkov v postopku KYC

1. Začnite dodajati obvezne podatke

Prvi korak pri preverjanju v okviru postopka KYC na namizju

  1. Prijavite se v račun Airbnb.
  2. Pojdite na razdelek Podatki o računu.
  3. Kliknite Naprej.

Upoštevajte: e-sporočilo z obvestilom in obvestilo v aplikaciji bodo prejeli samo tisti gostitelji, od katerih smo zahtevali podatke.

Nasvet: v vrstici napredka lahko preverite svoj napredek in približen čas, ki ga boste potrebovali za dokončanje posameznega razdelka. Ti podatki se prikažejo po vsakem razdelku, ki ni izpolnjen v celoti. Če potrebujete več časa, da vnesete obvezne podatke, lahko kadarkoli izberete možnost Shrani in zapri, da shranite svoj napredek.

2. Izberite opis računa

Na voljo imate več možnosti z opisi posameznih vrst podjetij. Izberite možnost, ki najbolje ustreza vaši vrsti podjetja, in nato kliknite oz. se dotaknite gumba Naprej, da nadaljujete.

    Tukaj je nekaj možnosti, ki jih lahko izberete glede na vrsto podjetja:

    • SAMOSTOJNI PODJETNIK
      • Izberite razdelek Moj račun in nato možnost Kot registrirano podjetje.
    • PARTNERSTVO
      • Izberite razdelek Skupni račun in nato možnost Kot registrirano podjetje.
    • ZASEBNO PODJETJE Z OMEJENO ODGOVORNOSTJO
      • Izberite Zasebno podjetje.
    • PODJETJE, KI KOTIRA NA BORZI
      • Izberite Javno podjetje.
    • SKLAD
      • Izberite Zasebno podjetje in nato potrdite polje To podjetje je registrirano kot dobrodelna ustanova ali sklad.

    3. Dodajte svoje podatke

    Zahtevane podatke vnesite v razdelek Potrdite svoje podatke

      • V tem razdelku morate navesti podatke o odgovorni osebi za upravljanje računa gostitelja v imenu podjetja.
      • Upravitelj računa mora prav tako potrditi, da je pooblaščena oseba za upravljanje računa Airbnb v imenu podjetja. 
      • Če račun upravlja več kot ena oseba, boste morali izmed njih izbrati glavnega upravitelja računa in vnesti njegove podatke. Podatke o drugih osebah morate dodati v razdelek Upravitelji računa.

        4. Dodajte podatke o podjetju

        Zdaj dodajte podrobnosti o svojem podjetju v razdelek Dodajte podatke o podjetju.

          • Če je vaše podjetje v lasti matičnega podjetja, morate vnesti podatke o svojem podjetju (in ne podatkov o matičnem podjetju).
          • Polje Trgovsko ime morate izpolniti le, če uporabljate trgovsko ime, ki se razlikuje od registriranega uradnega imena vašega podjetja.
            • Trgovsko ime: nekatera podjetja v svoji dokumentaciji in/ali na spletišču uporabljajo ime, ki se razlikuje od njihovega registriranega imena. Gre za ime, pod katerim posluje podjetje oz. poslovno ime podjetja. Primer je podjetje z uradnim imenom »ABC Limited«, ki posluje pod imenom »Happy Holidays«. 
          • Če ste registrirani kot samostojni podjetnik ali partnerstvo, vendar nimate uradnega imena podjetja, v polje Uradno ime podjetja vnesite svoje uradno ime ali ime partnerstva.

          5. Dodajte dejanske lastnike

          Odvisno od izbrane vrste podjetja vas bomo morda prosili, da navedete dejanske lastnike.

          Kdo je dejanski lastnik in zakaj je ta podatek obvezen?

          Dejanski lastnik je vsakdo, ki ima podjetje v neposredni ali posredni lasti oz. obvladuje več kot 25 % delež podjetja. Če je z vašim računom povezano registrirano podjetje ali pravna oseba, vas bomo morda prosili, da predložite podatke o osebah, ki so lastniki podjetja ali ga nadzirajo. Ti podatki se zahtevajo tudi za izvedbo postopka KYC zaradi preprečevanja finančnih kaznivih dejanj.

          • Če je oseba, ki ste jo vnesli v razdelek Vaši podatki, tudi dejanski lastnik, vam njenih podatkov ne bo treba ponovno vnašati. Lahko boste izbrali možnost, da je ta oseba tudi dejanski lastnik.
          • Dodate lahko največ štiri dejanske lastnike, pri čemer morate vnesti odstotek lastništva za vsakega izmed njih.
          • Če je vaše podjetje v lasti drugega podjetja, bomo potrebovali podatke o lastniku tega podjetja. Če imate zapleteno strukturo podjetja, boste morda morali preveriti več stopenj, preden boste lahko identificirali osebe, ki imajo v lasti več kot 25 % vašega podjetja.
          • Če nihče ni lastnik oziroma ne obvladuje več kot 25 % deleža podjetja, vas bomo morda prosili, da predložite podatke o odgovorni osebi za upravljanje podjetja (npr. upravni ali generalni direktor). Te podatke lahko navedete v razdelku Poslovodja, ki bo na voljo namesto razdelka Dejanski lastnik, ko nam boste sporočili, da podjetje nima dejanskih lastnikov.

          6. Dodajte upravitelje računa

          V razdelku Dodajte upravitelja računa vas bomo morda prosili, da navedete podatke o morebitnih drugih upraviteljih računa. Če računa ne upravlja nihče drug, boste lahko izbrali to možnost.

          Ko izpolnite obrazec, kliknite ali se dotaknite gumba Pošlji.

            Kaj se zgodi, ko posredujete svoje podatke v okviru postopka KYC

            V naslednjem koraku bomo preverili podatke. Medtem ko poskušamo preveriti podatke brez vaše pomoči, vas bomo morda prosili, da v okviru postopka preverjanja predložite dodatne podatke in/ali dokumente, vključno z naslednjimi:

            • Veljaven uradni osebni dokument (ki ni potekel) osebe, navedene v razdelku Vaši podatki. Morda vas bomo prosili, da naložite te podatke v razdelek Podrobnosti o računu, ki bodo prikazani samo, če od vas zahtevamo osebni dokument te osebe.
            • Veljaven uradni osebni dokument (ki ni potekel) dejanskih lastnikov podjetja ali poslovodje (kar je ustrezno). Morda vas bomo prosili, da naložite te podatke v razdelek Zahteva za predložitev podatkov.
            • Dodatna pojasnila in spremembe, če se podatki na vašem osebnem dokumentu in/ali dokumentaciji ne ujemajo (npr. uradna imena, datumi rojstva). Prosili vas bomo, da uredite te podatke v razdelku Podrobnosti o računu

            Kako se bomo obrnili na vas

            Če se bomo morali med preverjanjem vaših podatkov obrniti na vas, bomo to storili prek sporočil SMS in e-pošte. Pomembno je, da pogosto preverjate sporočila gostitelja, da boste lahko dostopali do posredovanih povezav za dokončanje postopka preverjanja. Če uporabljate partnerskega ponudnika programske opreme (API), ki ponuja možnost pošiljanja obvestil, boste ta obvestila prejeli tudi prek vmesnika API.

            Povezave za nalaganje dokumentov

            Če vas prosimo, da predložite dokazila, sledite povezavam v ustreznem sporočilu Airbnbjeve ekipe za podporo, ki ste ga prejeli v sporočilih gostitelja. Do strani za nalaganje dokazil lahko dostopate samo prek naslednjih povezav:

            • Poslovni dokument, kot je dokazilo o lastništvu podjetja: zahteva za predložitev podatkov.
              • V nekaterih primerih vas bomo morda prosili, da predložite poslovni dokument tako, da ga priložite neposredno k odgovoru na našo zahtevo.

            Opomba: ukrepati morate samo, če smo zahtevali te dokumente od vas. Če nismo zahtevali dokumenta, možnost za nalaganje dokumentacije ne bo na voljo.

            Katere podatke delimo z drugimi

            Z vašimi podatki o podjetju bomo ravnali v skladu z našim Pravilnikom o zasebnosti.

            Podatke o vašem podjetju bomo morda posredovali pooblaščenim tretjim ponudnikom storitev, ki nam pomagajo pri postopku preverjanja podatkov o podjetju, na primer pri preverjanju pristnosti podatkov o vašem podjetju.

            Kako uporabljamo vaše podatke in upravljamo z njimi

            Dostop do posredovanih podatkov ima samo Airbnbjevo pooblaščeno osebje in pooblaščeni zunanji ponudniki storitev. Vaše podatke hranimo v skladu z veljavno zakonodajo in drugimi pravnimi zahtevami, med katere spadajo:

            • obdobje, potrebno za izpolnjevanje varnostnih zahtev in zahtev za boj proti goljufijam,
            • upoštevanje Airbnbjevih smernic skupnosti,
            • skladnost z zahtevami plačilne in davčne zakonodaje.

            Osebne podatke, zbrane v okviru postopka preverjanja podjetja, bomo izbrisali v skladu s predpisanimi obdobji hrambe in nameni, za katere so bili podatki zbrani, oz. po obdelavi zahteve za izbris v okviru pravice do varstva podatkov. V omejenih okoliščinah bomo osebne podatke morda hranili zaradi skladnosti z zakonskimi zahtevami ali kako drugače v skladu z veljavno zakonodajo.

            Pogosta vprašanja o postopku preverjanja

            Katere uradne osebne dokumente sprejemamo?

            V postopku preverjanja sprejemamo večino uradnih osebnih dokumentov. Več o vrstah osebnih dokumentov, ki jih lahko predložite.

            Zakaj je bil posredovani dokument zavrnjen?

            Če ne moremo opraviti postopka preverjanja s posredovanim dokumentom, se bomo obrnili na vas in vas prosili, da naložite novega. Tukaj je nekaj primerov, zakaj morda ne bomo mogli uporabiti osebnega dokumenta, ki ste ga naložili:

            • dokument je potekel,
            • dokument je tako zamegljen, da ni berljiv,
            • ne gre za uradni dokument,
            • gre za osebni dokument druge osebe, ki ni navedena v računu (navedli ste na primer, da je oseba, ki upravlja račun, oseba A, vendar ste naložili osebni dokument osebe B).

            Tukaj je nekaj primerov, zakaj morda ne bomo mogli uporabiti poslovnega dokumenta, ki ste ga naložili:

            • dokument ne vsebuje zahtevanih podatkov, na primer podatkov o lastništvu ali lastniških deležih podjetja,
            • dokument ni izdal neodvisen organ oz. ne gre za uradni dokument,
            • dokument je potekel.

            Katero vrsto poslovnega dokumenta bomo morda zahtevali od vas?

            Morda vas bomo prosili, da nam posredujete dokument, ki dokazuje lastništvo vašega podjetja. Ta dokument mora vsebovati najnovejše podatke o dejanskih lastnikih podjetja, vključno s polnim imenom in deležem ali zneskom lastništva (npr. delnice).

            Če je vaše podjetje v lasti druge pravne osebe, bomo od vas morda zahtevali dodatne dokumente v zvezi z matično družbo, da bomo lahko ugotovili, kdo je končni lastnik podjetja.

            Katero vrsto poslovnih dokumentov lahko naložim?

            Morda boste morali naložiti uradne dokumente glede na vrsto in lokacijo podjetja. Dokumenti morajo vsebovati imena lastnikov podjetja.

            Na splošno lahko sprejmemo poslovne dokumente, kot so:

            • statut,
            • statut/potrdilo o ustanovitvi,
            • potrdilo o izpolnjevanju vseh obveznosti,
            • potrdilo o registraciji podjetja,
            • poslovnik podjetja,
            • memorandum o ustanovitvi,
            • potrdilo ali prijava davka na dodano vrednost (DDV).

            Imena teh dokumentov se lahko razlikujejo glede na državo, v kateri je registrirano vaše podjetje. V nadaljevanju lahko najdete seznam primerov dokumentov, ki jih bomo morda lahko sprejeli.

            Kje lahko najdem svoje poslovne dokumente?

            Če niste odgovorni za izpolnjevanje ali vlaganje poslovne dokumentacije, boste za pomoč pri tem koraku morda morali prositi pristojno osebo v svojem podjetju. Za pomoč boste morda morali prositi poslovnega sekretarja, uradnika ali odvetnika.

            Ali bodo postopek preverjanja morali opraviti tudi moji sogostitelji?

            Če ste imenovali sogostitelja prenočišča ali doživetja, bo morala ta oseba ustvariti račun Airbnb. Odvisno od njenih pravic do dostopa bo morda morala predložiti tudi svoje podatke, kot so polno uradno ime, datum in kraj rojstva ter osebni dokument.

            Imam več računov gostitelja. Kje lahko preverim, za katerega od mojih računov potrebujete podatke ali dokumente?

            Obvestilo o tem vam bomo poslali na e-naslov, povezan z računom gostitelja na Airbnbju, ki je v pregledu.

            Imam več računov gostitelja, ki so v lasti istih oseb. Moram vedeti še kaj drugega?

            Če imate več računov gostitelja, se za dodatne informacije in podporo obrnite na svojega upravitelja računov na Airbnbju.

            Imamo podjetje za upravljanje nepremičnin in zagotavljamo gostiteljske storitve lastnikom nepremičnin. Čigave podatke moramo vnesti v obrazec KYC?

            Med izpolnjevanjem obrazca KYC morate v razdelek Vaši podatki vnesti podatke o odgovorni osebi za upravljanje računa gostitelja v imenu podjetja. To bo verjetno uslužbenec vašega podjetja za upravljanje nepremičnin.

            V razdelek Podatki o podjetju morate vnesti podatke o podjetju za upravljanje nepremičnin (kot je matična številka podjetja).

            V razdelek Dejanski lastnik pa morate dodati vse osebe, ki imajo v lasti oz. obvladujejo več kot 25 % delež vašega podjetja za upravljanje nepremičnin. Če nihče nima v lasti oz. ne obvladuje več kot 25 % delež podjetja, morate v razdelek Poslovodja dodati odgovorno osebo za upravljanje ali vodenje podjetja za upravljanje nepremičnin, kot je upravni ali generalni direktor.

            Imamo podjetje za upravljanje nepremičnin, ki zagotavlja gostiteljske storitve lastnikom nepremičnin, tem lastnikom pa nakazujemo izplačila neposredno iz našega računa gostitelja na Airbnbju. Ali moramo navesti podatke o teh izplačilih?

            Ja. Če v razdelku »Izplačila« v svojem računu vnesete bančni račun v imenu novega imetnika (npr. lastnika nepremičnine), vas bomo morda prosili, da v spustnem meniju izberete njegovo vlogo. Izberete lahko možnost »Lastnik nepremičnine«.

            Ali bom moral po končanem postopku preverjanja v prihodnje predložiti dodatne informacije?

            Morda se bomo morali v prihodnje ponovno obrniti na vas z zahtevo, da nam posredujete dodatne informacije. Do tega lahko pride zaradi morebitne spremembe v vašem računu (npr. nov zaposleni postane glavni upravitelj računa gostitelja). Prav tako smo po zakonu dolžni izvajati redne preglede podatkov, s katerimi razpolagamo, da zagotovimo, da so vsi podatki točni. Morda se bomo mogli v tem primeru prav tako obrniti na vas.

            Kaj se zgodi, če se ne odzovem na zahteve za predložitev dokumentov ali dodatnih informacij?

            Morda bomo začasno ustavili vaša izplačila, dokler nam ne posredujete zahtevanih podatkov.

            Naši podatki so se spremenili, odkar sem opravil/-a postopek KYC, vendar polj v obrazcu ni več mogoče urejati. Kaj naj storim?

            Če želite odkleniti obrazec, se obrnite na nas.

            Kako se lahko obrnete na nas

            • Niti sporočil z našo ekipo se zaključijo po izteku določenega števila dni (običajno 30 ali 90 dni). Če v razdelku Sporočila ne morete odgovoriti na nit sporočil o preverjanju v okviru postopka KYC, se za nadaljnjo pomoč obrnite na nas.
            • Če imate tehnično težavo (če vas na primer prosimo, da naložite osebni dokument, vendar na posredovani povezavi ni prikazana možnost za nalaganje osebnega dokumenta), se za nadaljnjo pomoč obrnite na nas.
            • Če imate kakršnakoli vprašanja o postopku KYC, se obrnite na upravitelja računa, ki vam bo svetoval glede nadaljnjih korakov preverjanja.

            Primeri poslovnih dokumentov

            V nadaljevanju so navedeni primeri dokumentov, ki jih bomo morda lahko sprejeli glede na lokacijo podjetja. Če imate težave z identifikacijo ustreznega dokumenta, ki ga želite vključiti, se za nadaljnjo pomoč obrnite na nas.

            Država

            Dokument

            Avstralija

            • Australian Business Number Confirmation (potrdilo o registraciji podjetja)
            • Record of Registration (potrdilo o registraciji) Avstralske komisije za vrednostne papirje in naložbe (ASIC)
            • Australian Business Register Extract (izpisek iz poslovnega registra)
            • Potrdilo o registraciji spremembe imena
            • Australian Charities and Not-for-profits Commission Extract (izpisek iz registra za dobrodelne ali neprofitne organizacije)
            • Consumer Affairs Association Extract (izpisek o registraciji združenja)

            Bahrajn

            Potrdilo o registraciji podjetja (ki ga je izdalo Ministrstvo za industrijo in trgovino Kraljevine Bahrajn)

            Bangladeš

            Dovoljenje za opravljanje dejavnosti

            Belgija

            Kopie van publicatie in de Bijlagen tot het Belgisch Staatsblad / Copie des annexes publiées dans le registre officiel belge / Ausfertigung zur Veröffentlichung in den Anlagen zum Belgischen Staatsblatt (kopija aneksov iz uradnega belgijskega registra)

            Benin

            Carte d'Identifiant Fiscal Unique (davčna osebna izkaznica)

            Butan

            Dovoljenje za opravljanje dejavnosti, ki ga je izdalo Ministrstvo za gospodarstvo pri Kraljevi vladi Butana

            Brazilija

            • Certificado da Condição de Microempreendedor Individual / CCMEI (potrdilo MEI)
            • Requerimento de Empresário Individual (dokument o registraciji samostojnega podjetnika)
            • Declaração de Enquadramento de Empresa de Pequeno Porte – EPP (potrdilo o ustanovitvi malega podjetja)
            • Ato Constitutivo da EIRELI (dokument o ustanovitvi EIRELI)

            Kanada

            • Potrdilo o statusu podjetja
            • Dopis ali obvestilo o oceni občinske, pokrajinske, teritorialne ali zvezne vlade
            • Sporazum o partnerstvu (sprejemljiv samo za partnerstva / neprofitne organizacije / nepridobitne pravne osebe)

            Češka

            Registrace obchodu (registracija podjetja)

            Dominikanska republika

            Registracija podjetja

            Egipt

            Potrdilo o registraciji MCDR

            Finska

            Kaupparekisteriote/Handelsregistrering (registracija podjetja)

            Francija

            • Extrait d'immatriculation D1 (izpisek iz registra obrtnih dovoljenj)
            • Avis de situation au répertoire SIREN (izpisek iz registra SIREN)
            • Lettre de confirmation de numéro SIREN délivrée par l'Urssaf (potrdilo o številki SIREN)
            • Statuts de l'Association (statut – sprejemljiv samo za neprofitne organizacije)
            • Parution dans le Journal Officiel (izpisek iz uradnega lista – sprejemljiv samo za neprofitne organizacije)

            Nemčija

            • Gewerbeanmeldung (registracija podjetja)
            • Gewerbeschein (dovoljenje za opravljanje dejavnosti)

            Indija

            • Potrdilo o registraciji podjetja
            • Potrdilo ali registracijski dokument, ki ga izda pristojni davčni organ za davek na promet, davek na storitve ali davek na poklicno dejavnost
            • Dovoljenje ali potrdilo o poklicni dejavnosti, ki ga je v imenu lastniškega podjetja izdal katerikoli poklicni organ, ustanovljen v skladu z zakonom
            • Potrdilo o davku na blago
            • Napoved davka na promet
            • Napoved davka od dohodka

            Indonezija

            • Dovoljenje o ustanovitvi podjetja
            • Ministrski odlok

            Irska

            Pogodba o partnerstvu

            Italija

            • Visura camerale / Certificato camerale (registri in seznami pooblaščenih pravnih oseb)
            • Rendiconto finanziario / Bilancio (računovodski izkazi ali enakovredni dokumenti)

            Japonska

            • 登記謄本 (Touki)
            • 印鑑登録証明書 (potrdilo o registraciji žiga)

            Kuvajt

            Dovoljenje za opravljanje dejavnosti

            Latvija

            • Komersanta reģistrācijas apliecība (potrdilo o registraciji trgovca)
            • Lursoft dokuments (dokument Lursoft)
            • Reģistra izsniegts dokuments ar PVN maksātāja numuru (izpisek številke za DDV iz registra)

            Luksemburg

            Licence commerciale / Handelslizenz (dovoljenje za opravljanje dejavnosti)

            Malezija

            Dokumen Pendaftaran Perniagaan (dokument o registraciji podjetja)

            Mehika

            • Cédula de Identificación Fiscal (davčna številka)
            • Constancia de Situación Fiscal SAT (potrdilo o davčnem statusu SAT)

            Maroko

            Bulletin de Notification de L'Identificant Fiscal (potrdilo o davčni številki)

            Nova Zelandija

            Izpisek o podjetju iz Urada za podjetja na Novi Zelandiji

            Niger

            Certificat d'immatriculation (potrdilo o registraciji)

            Severna Makedonija

            Izpisek iz centralnega registra Severne Makedonije (izpisek iz poslovnega registra)

            Peru

            Registro en SUNARP (registracija SUNARP)

            Poljska

            • Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego – KRS in REGON
            • Numer Krajowego Rejestru Sądowego – KRS (številka državnega sodnega registra KRS)
            • Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym – REGON (potrdilo REGON)

            Katar

            Dovoljenje za opravljanje poklicne dejavnosti

            Romunija

            Certificate constatatoare

            Slovaška

            List vydaný vládou (uradno pismo)

            Slovenija

            Obvestilo o identifikaciji in razvrstitvi po dejavnostih

            Španija

            Documento acreditativo del NIF (dokument NIF)

            Švedska

            • Registreringsbevis (Skatteverket) (dokument vladne agencije, iz katerega je razvidna identifikacijska številka podjetja)
            • Inskrivningsbevis (obvestilo Urada za registracijo podjetij v uradnem listu).

            Tajska

            หลักฐานแสดงการจดทะเบียนบริษัทที่ออกโดยรัฐบาล (uradno dokazilo o ustanovitvi podjetja).

            ZAE

            Poklicno dovoljenje / dovoljenje za samostojnega podjetnika

            Združeno kraljestvo

            • Dokument, ki ga izda Komisija za dobrodelne organizacije
            • Davčna uprava HM Revenue and Customs: izpisek računa

            ZDA

            • Pismo 147C Urada za notranje prihodke IRS
            • Potrditveno pismo SS-4 Urada za notranje prihodke IRS
            Vam je ta članek pomagal?

            Podobni članki

            Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
            Prijava ali registracija