Odpravljanje težav, povezanih s plačilom
Odpravljanje težav, povezanih s plačilom
- Navodila za uporabo
Pri vašem plačilu je prišlo do napake
Do tega lahko pride zaradi številnih različnih razlogov, na primer zaradi izteka veljavnosti vaše kreditne kartice ali zaradi ukrepov za pre… - Navodila za uporabo
Zakaj je moja kreditna kartica večkrat zavrnjena?
Do tega pride zaradi številnih različnih razlogov, na primer zaradi izteka veljavnosti vaše kreditne kartice ali zaradi ukrepov za preprečev… - Navodila za uporabo
Zakaj moram potrditi plačilno sredstvo?
Zaradi ohranjanja varnosti računa vas bomo morda prosili, da potrdite plačilno sredstvo. - Navodila za uporabo
Zakaj so mi dvakrat zaračunali rezervacijo?
Vaše plačilno sredstvo bo morda treba odobriti v postopku rezervacije oz. pred končnim plačilom. - Navodila za uporabo
Kako potrdim kartico z začasno avtorizacijo?
Za potrditev vaše debetne ali kreditne kartice bomo poslali dve začasni avtorizaciji v višini 1,99 USD ali manj. Po potrditvi kartice jo lah… - Navodila za uporabo
Kdaj zadržimo plačila na plačilnih sredstvih
Pri postopku rezervacije bo morda potrebna avtorizacija plačila glede na izbrano plačilno sredstvo. Če gostitelj sprejme rezervacijo, se avt… - Navodila za uporabo
Pri svoji banki sem izpodbijal/a transakcijo za plačilo storitve Airbnb. Kaj pa zdaj?
Če ste pri svoji banki izpodbijali transakcijo, sprožite postopek spora, ki se imenuje finančna reklamacija. Ta postopek neposredno ureja va… - Pravila
Potrdite kreditno ali debetno kartico
Včasih bo morala banka preveriti vašo identiteto, ko uporabite svojo kreditno kartico za plačilo na spletu. - Navodila za uporabo