Pomoč pri nepričakovanih težavah
Pomoč pri nepričakovanih težavah
Če ugotovite, da nekaj manjka ali ne deluje oziroma se ne počutite varno, o tem nemudoma obvestite gostitelja in Airbnb. Za več informacij o tem, kako ravnati v primeru nepričakovanih dogodkov, vključno s tem, kako uporabljati Center za poravnavo, si preberite te članke.
- Navodila za uporabo
Kaj storiti, če med bivanjem naletite na težavo
Če se med vašim bivanjem zgodi kaj nepričakovanega, gostitelju najprej pošljite sporočilo, da skupaj poiščeta rešitev. Po vsej verjetnosti v… - Navodila za uporabo
Kaj lahko naredite, če prenočišče, v katerem bivate, ob prihodu ni čisto
Če prenočišče, v katerem bivate, ni čisto, vam bomo pomagali odpraviti težavo. - Navodila za uporabo
Kaj storiti, če se gostitelj ne odziva
Po potrditvi rezervacije boste prejeli gostiteljevo telefonsko številko v niti sporočil, povezani z vašim potovanjem. - Navodila za uporabo
Kako vam lahko pomaga Center za poravnavo
Center za poravnavo vam omogoča, da zahtevate ali pošiljate denar glede vsega, kar je povezano z rezervacijo potovanj prek Airbnbja. Gostite… - Navodila za uporabo
Plačevanje izven spletišča Airbnb
Če gostitelj na Airbnbju zahteva plačilo izven spletišča Airbnb ali prek drugega podjetja, nas o tem obvestite. - Navodila za uporabo
Če se med potovanjem ne počutite varne
Če menite, da ste v nevarnosti ali da je ogrožena vaša osebna varnost, se nemudoma obrnite na lokalne organe. - Navodila za uporabo
Kaj naj storim, če se poškodujem med doživetjem na Airbnbju
Če se med doživetjem poškodujete ali potrebujete zdravniško pomoč, se nemudoma umaknite na varno in pokličite lokalno službo za nujne primer…