Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Pravilnik o skupnosti

Pravilnik o ponovni rezervaciji in vračilu denarja v programu Airbnb Luxe

Ta članek je bil samodejno preveden.

Ta pravilnik velja samo za rezervacije v okviru programa Luxe, opravljene pred 2. novembrom 2023. Za rezervacije, opravljene 2. novembra 2023 ali pozneje, velja naš pravilnik o ponovni rezervaciji in vračilu denarja.

Datum začetka veljavnosti: 29. april 2022

Ta pravilnik o ponovni rezervaciji in vračilu denarja v okviru programa Luxe pojasnjuje, kako bomo pomagali pri ponovni rezervaciji in kako obravnavamo vračilo denarja za rezervacije v okviru programa Luxe, ko gostitelj odpove rezervacijo ali drugo težavo s potovanjem, ki moti bivanje. Ta pravilnik velja poleg pogodbe o rezervaciji za goste v okviru programa Airbnb Luxe.

Kaj se zgodi, če gostitelj odpove pred prihodom

Če gostitelj odpove rezervacijo pred prihodom, bomo gostu pomagali pri iskanju in rezervaciji primerljivih nastanitev po najboljših močeh. Če ne najdemo primerljivih nastanitev ali če se gost odloči, da ne bo rezerviral nove rezervacije, bo gost prejel vračilo celotnega zneska.

Kaj se zgodi, če druga težava s potovanjem moti bivanje

O drugih težavah s potovanjem morate poročati tako, da se obrnete na podporo najkasneje v 72 urah po odkritju. Če ugotovimo, da je težava s potovanjem prekinila bivanje, vam bomo glede na okoliščine morda vrnili celoten ali delni znesek. Gostu lahko pomagamo tudi pri iskanju primerljive ali boljše nastanitve. Znesek vračila, če obstaja, je odvisen od resnosti težave s potovanjem, vpliva na gosta, prizadetega dela bivanja in od tega, ali gost zapusti nastanitev. Če gost zapusti nastanitev zaradi pomembne težave s potovanjem in stopi v stik z nami, vam bomo ponudili pomoč pri iskanju primerljive ali boljše nastanitve za preostale nočitve bivanja.

Katere težave s potovanjem so zajete

Izraz »težava s potovanjem« se nanaša na naslednje situacije:

  • Gostitelj odpove rezervacijo pred prihodom.
  • Gostitelj ne zagotovi dostopa do nastanitev.
  • Nastanitve ob prihodu niso primerne za bivanje iz naslednjih razlogov:
    • Niso dokaj čisti in sanitarni, vključno s posteljnino in brisačami.
    • Vsebujejo nevarnosti za varnost ali zdravje.
    • Vsebujejo škodljivce.
  • Vnos vsebuje bistveno netočnost, kot so:
    • Napačna vrsta ali število sob (npr. spalnice, kopalnice, kuhinje ali druge sobe).
    • Napačna lokacija nastanitve.
    • Posebna oprema ali funkcija, opisana v vnosu, ni prisotna ali ne deluje (npr. bazen; masažna kad; kopalnica - stranišče, prha ali kad; kuhinja - umivalnik, štedilnik, hladilnik ali druga glavna naprava; električni, ogrevalni ali klimatski sistemi).
    • Posebna oprema, opisana v vnosu, zahteva dodatne stroške, ki niso bili navedeni v vnosu.

Kako delujejo zahtevki

Gost, ki je opravil rezervacijo, lahko vloži zahtevek tako, da je upravičen do pomoči pri ponovni rezervaciji ali vračila denarja, tako da se obrne na podporo. Zahtevke morajo biti vložene za nas najkasneje 72 ur po odkritju težave s potovanjem in podprti z ustreznimi dokazi, kot so fotografije ali potrditev pogojev gostitelja. Z oceno razpoložljivih dokazov bomo določili, ali je prišlo do težave s potovanjem.

Kako ta pravilnik vpliva na gostitelje

Če gostitelj odpove bivanje, bo moral vrniti vsa plačila, ki so bila opravljena v zvezi z bivanjem. Če imamo stroške za pomoč gostu pri iskanju ali rezervaciji primerljive ali boljše nastanitve zaradi odpovedi s strani gostitelja ali druge težave s potovanjem, bomo imeli pravico, da od gostitelja povrnemo takšne stroške v skladu z našimi Pogoji, pravilniki in vsemi sporazumi z gostitelji.

V večini primerov bomo poskušali potrditi zahtevek gosta pri gostitelju. Gostitelji lahko izpodbijajo tudi težavo s potovanjem tako, da se obrnejo na podporo.

Druge stvari, na katere morate biti pozorni

Ta pravilnik velja za vse rezervacije v kategoriji Luxe, opravljene pred 2. novembrom 2023. Rezervacije v kategoriji Luxe so opravljene na platformi Airbnb in jih upravlja podjetje Luxury Retreats. Upoštevajte, da Airbnbjev pravilnik o ponovni rezervaciji in vračilu denarja ter Airbnbjev pravilnik o  dogodkih večjih razsežnosti ne veljata za rezervacije v okviru programa Luxe, ki so bile opravljene pred 2. novembrom 2023. Ko velja ta pravilnik, nadzoruje in ima prednost pred pravilnikom o odpovedi, ki velja za rezervacijo.

Preden gost vloži zahtevek, mora obvestiti Airbnbjevo podporo ali upravitelja namestitve, da poskuša neposredno odpraviti težavo s potovanjem. Zmanjšamo lahko znesek vračila denarja ali prilagodimo kakršnokoli pomoč pri ponovni rezervaciji v skladu s tem pravilnikom, da bo odražala morebitno vračilo denarja ali drugo pomoč, ki jo zagotovi neposredno gostitelj. V okviru zagotavljanja pomoči pri ponovni rezervaciji lahko, vendar nam ni treba plačati ali prispevati k stroškom novih nastanitev. Gostom lahko ponudimo tudi možnost, da namesto vračila denarja uporabijo vrednost odpovedane rezervacije za nove nastanitve ali pa prejmejo dobroimetje za rezervacije.

Če gost dokaže, da pravočasno prijavo težave s potovanjem ni bilo izvedljivo, lahko dovolimo pozno prijavo težave s potovanjem v skladu s tem pravilnikom. Težave s potovanjem, ki jih povzročijo gost, sopopotniki ali njihovi povabljenci ali hišni ljubljenčki, niso zajete v tem pravilniku. Predložitev goljufivega zahtevka krši naše Pogoje storitve in lahko povzroči odpoved računa.

Naše odločitve v skladu s tem pravilnikom so zavezujoče, vendar ne vplivajo na druge pogodbene ali zakonske pravice, ki so morda na voljo. To ne vpliva na pravico gostov ali gostiteljev do sprožitve pravnega postopka. Ta pravilnik ni zavarovanje in nobena premija ni plačala noben gost ali gostitelj. Vse pravice in obveznosti v skladu s tem pravilnikom so osebne za gosta in gostitelja rezervacije ter se ne smejo prenesti ali dodeliti. Vse spremembe tega pravilnika bodo v skladu z našimi Pogoji storitve. Ta pravilnik velja za rezervacije prenočišč v kategoriji Luxe, vendar ne velja za rezervacije prenočišč ali doživetij.

Če imate kakršnakoli vprašanja o pravilniku o ponovni rezervaciji in vračilu denarja v okviru programa Luxe, se obrnite na podporo.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

  • Navodila za uporabo • Gost

    Odpovedi rezervacij pustolovščin na Airbnbju

    Če rezervacijo pustolovščine odpoveste najmanj 30 dni pred načrtovanim začetkom pustolovščine ali v 24 urah po nakupu, prejmete vračilo celotnega zneska rezervacije.
  • Navodila za uporabo • Gostitelj

    Kako zagotoviti osnovne potrebščine za goste

    Osnovne potrebščine so osnovne stvari, ki jih pričakuje gost, da bo imel prijetno bivanje, kot so toaletni papir, milo, brisače, blazine in posteljnina.
  • Navodila za uporabo • Gost

    Kaj storiti, če med bivanjem naletite na težavo

    Če med vašim bivanjem pride do nepričakovane težave, gostitelju najprej pošljite sporočilo, da skupaj poiščeta rešitev. Po vsej verjetnosti vam bo lahko pomagal odpraviti težavo. Če vam gostitelj ne more pomagati ali pa želite zahtevati vračilo denarja, vam z veseljem pomagamo.
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija