Ta pravilnik velja samo za rezervacije v okviru programa Luxe, opravljene pred 2. novembrom 2023. Za rezervacije, opravljene 2. novembra 2023 ali pozneje, velja naš pravilnik o ponovni rezervaciji in vračilu denarja.
Datum začetka veljavnosti: 29. april 2022
Ta pravilnik o ponovni rezervaciji in vračilu denarja v okviru programa Luxe pojasnjuje, kako bomo pomagali pri ponovni rezervaciji in kako obravnavamo vračilo denarja za rezervacije v okviru programa Luxe, ko gostitelj odpove rezervacijo ali drugo težavo s potovanjem, ki moti bivanje. Ta pravilnik velja poleg pogodbe o rezervaciji za goste v okviru programa Airbnb Luxe.
Če gostitelj odpove rezervacijo pred prihodom, bomo gostu pomagali pri iskanju in rezervaciji primerljivih nastanitev po najboljših močeh. Če ne najdemo primerljivih nastanitev ali če se gost odloči, da ne bo rezerviral nove rezervacije, bo gost prejel vračilo celotnega zneska.
O drugih težavah s potovanjem morate poročati tako, da se obrnete na podporo najkasneje v 72 urah po odkritju. Če ugotovimo, da je težava s potovanjem prekinila bivanje, vam bomo glede na okoliščine morda vrnili celoten ali delni znesek. Gostu lahko pomagamo tudi pri iskanju primerljive ali boljše nastanitve. Znesek vračila, če obstaja, je odvisen od resnosti težave s potovanjem, vpliva na gosta, prizadetega dela bivanja in od tega, ali gost zapusti nastanitev. Če gost zapusti nastanitev zaradi pomembne težave s potovanjem in stopi v stik z nami, vam bomo ponudili pomoč pri iskanju primerljive ali boljše nastanitve za preostale nočitve bivanja.
Izraz »težava s potovanjem« se nanaša na naslednje situacije:
Gost, ki je opravil rezervacijo, lahko vloži zahtevek tako, da je upravičen do pomoči pri ponovni rezervaciji ali vračila denarja, tako da se obrne na podporo. Zahtevke morajo biti vložene za nas najkasneje 72 ur po odkritju težave s potovanjem in podprti z ustreznimi dokazi, kot so fotografije ali potrditev pogojev gostitelja. Z oceno razpoložljivih dokazov bomo določili, ali je prišlo do težave s potovanjem.
Če gostitelj odpove bivanje, bo moral vrniti vsa plačila, ki so bila opravljena v zvezi z bivanjem. Če imamo stroške za pomoč gostu pri iskanju ali rezervaciji primerljive ali boljše nastanitve zaradi odpovedi s strani gostitelja ali druge težave s potovanjem, bomo imeli pravico, da od gostitelja povrnemo takšne stroške v skladu z našimi Pogoji, pravilniki in vsemi sporazumi z gostitelji.
V večini primerov bomo poskušali potrditi zahtevek gosta pri gostitelju. Gostitelji lahko izpodbijajo tudi težavo s potovanjem tako, da se obrnejo na podporo.
Ta pravilnik velja za vse rezervacije v kategoriji Luxe, opravljene pred 2. novembrom 2023. Rezervacije v kategoriji Luxe so opravljene na platformi Airbnb in jih upravlja podjetje Luxury Retreats. Upoštevajte, da Airbnbjev pravilnik o ponovni rezervaciji in vračilu denarja ter Airbnbjev pravilnik o dogodkih večjih razsežnosti ne veljata za rezervacije v okviru programa Luxe, ki so bile opravljene pred 2. novembrom 2023. Ko velja ta pravilnik, nadzoruje in ima prednost pred pravilnikom o odpovedi, ki velja za rezervacijo.
Preden gost vloži zahtevek, mora obvestiti Airbnbjevo podporo ali upravitelja namestitve, da poskuša neposredno odpraviti težavo s potovanjem. Zmanjšamo lahko znesek vračila denarja ali prilagodimo kakršnokoli pomoč pri ponovni rezervaciji v skladu s tem pravilnikom, da bo odražala morebitno vračilo denarja ali drugo pomoč, ki jo zagotovi neposredno gostitelj. V okviru zagotavljanja pomoči pri ponovni rezervaciji lahko, vendar nam ni treba plačati ali prispevati k stroškom novih nastanitev. Gostom lahko ponudimo tudi možnost, da namesto vračila denarja uporabijo vrednost odpovedane rezervacije za nove nastanitve ali pa prejmejo dobroimetje za rezervacije.
Če gost dokaže, da pravočasno prijavo težave s potovanjem ni bilo izvedljivo, lahko dovolimo pozno prijavo težave s potovanjem v skladu s tem pravilnikom. Težave s potovanjem, ki jih povzročijo gost, sopopotniki ali njihovi povabljenci ali hišni ljubljenčki, niso zajete v tem pravilniku. Predložitev goljufivega zahtevka krši naše Pogoje storitve in lahko povzroči odpoved računa.
Naše odločitve v skladu s tem pravilnikom so zavezujoče, vendar ne vplivajo na druge pogodbene ali zakonske pravice, ki so morda na voljo. To ne vpliva na pravico gostov ali gostiteljev do sprožitve pravnega postopka. Ta pravilnik ni zavarovanje in nobena premija ni plačala noben gost ali gostitelj. Vse pravice in obveznosti v skladu s tem pravilnikom so osebne za gosta in gostitelja rezervacije ter se ne smejo prenesti ali dodeliti. Vse spremembe tega pravilnika bodo v skladu z našimi Pogoji storitve. Ta pravilnik velja za rezervacije prenočišč v kategoriji Luxe, vendar ne velja za rezervacije prenočišč ali doživetij.
Če imate kakršnakoli vprašanja o pravilniku o ponovni rezervaciji in vračilu denarja v okviru programa Luxe, se obrnite na podporo.