Preprostejši pravilnik o povračilu stroškov za doživetja za skupnost
Posebnosti
Posodabljamo naš pravilnik o povračilu stroškov gostom za doživetja
Gostje imajo zdaj na voljo 72 ur, da prijavijo težave
Zavedamo se, da je za vas kot gostitelja doživetja pomembno, da gostom ponudite izjemno gostoljubje. Če je gost v preteklosti imel težave z doživetjem na spletu ali v živo, je lahko kadarkoli po koncu doživetja zahteval vračilo denarja.
Zavedamo se, da to, da gostje nimajo določenega časovnega roka za prijavo težav, ni idealno za gostitelje, zato posodabljamo naš pravilnik o povračilu stroškov gostom za doživetja. Gostje bodo zdaj imeli na voljo možnost, da 72 ur po doživetju pošljejo zahtevo za vračilo denarja, če pride do težave.
Poenostavili smo tudi jezik pravilnika, da bo bolj razumljiv. Vsebina pravilnika ostaja enaka. Posodobljeni pravilnik velja za rezervacije od 15. julija 2022 dalje.
Za več informacij lahko preverite našo posodobitev za leto 2022.
Posebnosti
Posodabljamo naš pravilnik o povračilu stroškov gostom za doživetja
Gostje imajo zdaj na voljo 72 ur, da prijavijo težave