Pravilnik o skupnosti
Airbnbjev pravilnik glede vsebin
Airbnbjev pravilnik glede vsebin
Z objavljanjem vsebin na Airbnbju se strinjate, da boste upoštevali ta pravilnik. »Vsebina« pomeni kakršnokoli pisno, fotografsko, zvočno, video ali drugo vsebino, ki vključuje:
- besedilo: naslovi in opisi vnosov, strani profila, mnenja (javno objavljena in zasebna), povratne informacije, objave v Centru skupnosti in sporočila Airbnbju, gostiteljem ali gostom;
- slike: fotografije in videoposnetki ter slike, prikazane na fotografijah in videoposnetkih (kot so plakati ali umetniška dela, ki visijo na steni).
Pridržujemo si pravico, da v celoti ali delno odstranimo vsako vsebino, ki po naši presoji krši ta pravilnik, naše Pogoje storitve, standarde skupnosti ali pravilnik o objavljanju mnenj oziroma ni primerna iz kateregakoli drugega razloga. V primeru večkratnih ali resnih kršitev lahko tudi omejimo, zamrznemo ali odstranimo povezani račun na Airbnbju.
Na Airbnbju ni dovoljena naslednja vsebina:
- vsebina, ki jo je uporabnik ustvaril izključno z namenom oglaševanja, ali kakršnakoli druga komercialna vsebina, ki med drugim vključuje logotipe, povezave ali imena podjetij;
- nezaželena pošta, neželen stik ali vsebina, ki jo uporabnik večkrat deli z drugimi uporabniki in je zanje moteča;
- vsebina, ki podpira ali spodbuja nezakonito ali škodljivo dejavnost ali vsebuje spolno eksplicitno, nasilno ali nazorno vsebino oziroma vsebino, ki vključuje grožnje ali nadlegovanje;
- diskriminatorna vsebina (za več informacij preberite naš pravilnik o nediskriminaciji);
- poskusi lažnega predstavljanja v imenu katerekoli druge osebe, uporabniškega računa ali pravne osebe, vključno s predstavnikom Airbnbja;
- vsebina, ki je nezakonita ali krši pravice fizične ali pravne osebe, vključno s pravicami intelektualne lastnine in pravico do zasebnosti;
- vsebina, ki vključuje zasebne ali zaupne podatke druge osebe, vključno z vsebino, ki omogoča opredelitev lokacije prenočišča.
Dodatne kršitve pravilnika za določene vrste vsebin:
Naslovi vnosov
- Naslovi vnosov, ki vključujejo informacije, ki se ne nanašajo na vrsto vnosa, slog ali doživetje
- Naslovi vnosov, ki vključujejo simbole ali emotikone
Strani vnosa ali profila
- Strani vnosa in profila, na katerih so objavljene goljufive, napačne, netočne ali zavajajoče informacije
Center skupnosti
- Vsebina brez pomembnih informacij, ki ne zastavlja vprašanj ali ne ponuja odgovorov na vprašanja v okviru širše razprave
- Nadlegovanje, objavljanje namerno žaljivih komentarjev ali redni napadi na člane skupnosti
Mnenja
- Mnenja, ki kršijo naš pravilnik o objavljanju mnenj
URL-ji po meri
- Prilagojeni naslovi spletišč, ki ne upoštevajo našega pravilnika o URL-jih po meri
Vsebina v zvezi z boleznijo COVID-19
- Za pomoč v boju proti širjenju napačnih informacij v zvezi s pandemijo bolezni COVID-19 smo ustvarili smernice glede Airbnbjevega pravilnika o vsebinah glede bolezni COVID-19.
Kako prijaviti vsebino, ki krši naš pravilnik
Če menite, da vsebina krši ta pravilnik, to lahko prijavite neposredno v aplikaciji ali pa se obrnite na nas.
Vam je ta članek pomagal?
Podobni članki
- GostAirbnbjev pravilnik o objavljanju mnenjNaš pravilnik pomaga zagotoviti, da so mnenja gostov in gostiteljev čim bolj koristna, informativna in točna.
- GostUstrezna in nepristranska mnenjaŽelimo, da ste prepričani, da so mnenja, ki jih preberete na Airbnbju, točna in da niso napisana na podlagi zunanjih vplivov. Mnenja so kori…
- GostKako se odzvati na mnenjaNa druga mnenja lahko javno odgovorite, ne morete pa jih odstraniti. Mnenja odstranimo samo, če kršijo naš pravilnik o objavljanju mnenj.
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija