Za dostop do predlaganih rezultatov se pomaknite naprej

    Osnovna pravila za goste

    To je nov sistem, ki od gostov zahteva, da spoštujejo vaše prenočišče in upoštevajo hišni red.
    Avtor: Airbnb, datum: 16. nov. 2022
    Čas branja: 2 min
    Posodobljeno 16. nov. 2022

    Izpostavljeno

    • Na podlagi osnovnih pravil so gostje odgovorni na treh področjih: čistoča, komunikacija in upoštevanje hišnega reda

    • Večkratne kršitve imajo lahko posledice za goste

    • Predvajajte posebno video sporočilo za gostitelje od generalnega direktorja Briana Cheskyja

    Med januarjem in junijem letos je 84 % rezervacij na Airbnbju prejelo mnenje s petimi zvezdicami. Pri skrbi za goste ste se zelo potrudili, zato želimo, da veste, da tudi mi skrbimo za vas.

    Ker želimo zagotoviti, da gostje spoštujejo vaša prenočišča, uvajamo osnovna pravila – nov sklop izvršljivih standardov, ki jih morajo upoštevati vsi gostje. Pravila so enostavna in jasna, pred rezervacijo pa jih prikažemo vsakemu gostu.

    Določanje jasnih pravil za goste

    V skladu z osnovnimi pravili morajo gostje spoštovati vaše prenočišče, upoštevati hišni red in nemudoma sporočiti morebitne težave.

    Ta pričakovanja niso novost – nov pa je naš sistem za uveljavljanje teh pravil. Osnovna pravila so usklajena z našim posodobljenim postopkom za pisanje mnenj, ki nam omogoča, da po vsakem bivanju od gostiteljev in gostov zberemo podrobnejše informacije.

    Če gost na primer umaže preproge, vi pa prijavite težavo tako, da gostu v sklopu novega postopka za pisanje mnenj dodelite nizko oceno v kategoriji čistoče, oz. stopite v stik z ekipo za podporo skupnosti, bo to lahko imelo posledice za gosta.

    Če gostje prekršijo osnovna pravila, bodo prvič prejeli opozorilo. Če se težave nadaljujejo, bomo morda zamrznili njihov račun ali pa jih odstranili z Airbnbja. Več informacij

    Uveljavljanje hišnega reda

    Hišni red vam je že od samega začetka omogočal, da določite pričakovanja gostov. Z osnovnimi pravili lahko uveljavljate vse, kar ste vključili v standardni hišni red in se nanaša na naslednja področja:

    • hišni ljubljenčki,
    • dogodki,
    • kajenje,
    • uporaba izdelkov za vejpanje in elektronskih cigaret (novo) ,
    • čas za nočni mir in počitek (novo) ,
    • čas prihoda in odhoda (novo) ,
    • največje število gostov (novo),
    • fotografiranje in snemanje za namene oglaševanja (novo).

    Hišni red je prav tako izpostavljen na štirih mestih: na strani vnosa, na potrditvenem zaslonu, ko gostje rezervirajo prenočišče, v e-sporočilu »Pripravite kovčke« in v vodniku ob prihodu, ki ga gostje prejmejo pred potovanjem.

    Če gosta obvestite, da je kršil hišni red, gost pa iz maščevanja napiše negativno mnenje, lahko na podlagi našega posodobljenega postopka za pisanje mnenj takšno mnenje izpodbijate.

    Kako uveljavljati pravila glede čistoče in komunikacije

    Z osnovnimi pravili lahko na enak način uveljavljate tudi pravila glede čistoče in komunikacije. Težave s čistočo in komunikacijo lahko prijavite v sklopu novega postopka za pisanje mnenj ali pa se obrnite na ekipo za podporo skupnosti.

    Če napišete dodatna in razumna pravila hišnega reda ali pa zahteve glede odhoda, bomo gosta seznanili s temi pravili, preden rezervira bivanje.

    Osnovna pravila so bila oblikovana kot neposredni odziv na vaše povratne informacije. Upamo, da boste z nami še naprej delili svoje zamisli.

    Več podrobnosti o zimski različici Airbnb 2022

    Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

    Izpostavljeno

    • Na podlagi osnovnih pravil so gostje odgovorni na treh področjih: čistoča, komunikacija in upoštevanje hišnega reda

    • Večkratne kršitve imajo lahko posledice za goste

    • Predvajajte posebno video sporočilo za gostitelje od generalnega direktorja Briana Cheskyja
    Airbnb
    16. nov. 2022
    Vam je to kaj pomagalo?