Ta vsebina ni na voljo v izbranem jeziku, zato je zaenkrat na voljo v najbližjem razpoložljivem jeziku.

Uporaba Airbnbjevih orodij za sogostitelje

Odločite se, kako boste upravljali vnose, komunikacijo in izplačila.
Avtor: Airbnb, datum: 30. jan. 2024
Čas branja: 3 min
Posodobljeno 30. jan. 2024

Če želite biti uspešen sogostitelj, je ključnega pomena to, kako si z gostiteljem razdelite delo pri upravljanju vnosa.

Bosta oba z gostiteljem pošiljala sporočila gostom ali pa bo to odgovornost prevzel le eden od vaju? Boste upravljali celoten vnos in se na gostitelja obrnili samo v primeru posebnih težav, kot so zahteve za povračilo škode? Airbnb vam ponuja orodja, ki vam bodo olajšala skupno skrb za goste – ne glede na to, kako se boste odločili.

Nastavitev dovoljenj za sogostitelja

Ko vas gostitelj povabi, da postanete sogostitelj vnosa, bo moral izbrati, do česa lahko dostopate. Na voljo imate naslednje možnosti:

  • poln dostop,
  • dostop do koledarja in nabiralnika,
  • samo dostop do koledarja.

Če imate poln dostop, lahko storite naslednje: 

  • ustvarite nov vnos,
  • pošiljate sporočila gostom in prejemate obvestila,
  • posodabljate koledar,
  • prikažete zgodovino transakcij,
  • upravljate vnos (vključno s cenami in drugimi podrobnostmi),
  • upravljate rezervacije (vključno s sprejemanjem in zavračanjem zahtev za rezervacijo, odpovedjo rezervacij in pošiljanjem zahtev Centru za poravnavo),
  • vložite zahtevo za povračilo škode,
  • dodate ali odstranite ostale sogostitelje, urejate dovoljenja in določite sebe ali drugega sogostitelja kot glavnega gostitelja vnosa.

Upoštevajte, da ne boste mogli storiti naslednjega – tudi če imate poln dostop:

  • nastaviti ali urediti izplačil za druge sogostitelje,

  • upravljati poslanih zahtev za povračilo škode,  

  • preveriti ali spremeniti način izplačila ali davčne podatke za lastnika vnosa ali druge sogostitelje.

Kako učinkovito komunicirati

Dobro je, da skupaj z gostitelji ustvarite načrt in se odločite, kdo bo odgovarjal gostom in skrbel za preostalo komunikacijo. Gostitelji bodo morda želeli, da za vse poskrbite vi, ali pa si bodo delo raje razdelili z vami.

Komunikacija vključuje naslednje zadolžitve:

  • vsakodnevno pošiljanje sporočil, odgovarjanje na vprašanja in zagotavljanje rešitev za morebitne težave, ki se pojavijo,

  • odzivanje na zahteve za rezervacijo, če za vnos ni nastavljena možnost takojšnje rezervacije,

  • pošiljanje zahtev za povračilo škode (upoštevajte, da poslane zahteve lahko upravljajo le lastniki vnosov),

  • stik z ekipo za podporo skupnosti za pomoč.

  • Kako upravljati druge sogostitelje

Sabrina, izkušena sogostiteljica v Denverju v Koloradu, meni, da je koristno, če z gosti komunicira samo ena oseba, »da ste vedno dosledni pri uporabi pravilnikov v zvezi s popusti, vračili denarja in težavami z gosti,« pravi.

Če nimate jasnega načrta, lahko pride do težav. »Ko si dve osebi delita tako vrsto dela, lahko pride do zmede,« pravi Dominic, izkušen sogostitelj v Cornwallu v Angliji. »Hitro pride do tega, da spregledate kakšno podrobnost, da čistilni servisi niso pripravljeni in podobno.«

Kako potekajo izplačila

Gostitelji lahko uporabijo neobvezna orodja za izplačila sogostiteljev, s pomočjo katerih s sogostitelji delijo odstotek od zneska rezervacije ali pa fiksni znesek na rezervacijo Airbnbjevega prenočišča. Izberejo lahko eno od štirih možnosti izplačila: 

  • deljenje stroška čiščenja, 

  • deljenje stroška čiščenja in odstotka od zneska rezervacije,

  • deljenje odstotka od vsakega izplačila,

  • deljenje fiksnega zneska od vsakega izplačila.

Izplačila lahko nastavijo samo lastniki vnosov. Morda lahko veljajo nekatere omejitve glede na lokacijo gostitelja in sogostitelja.

Ko gostitelj nastavi izplačilo za sogostitelja, boste imeli na voljo 14 dni, da ga potrdite ali zavrnete. Na splošno se boste z gostiteljem dogovorili o znesku in načinu izplačila, preden bo poslal zahtevo za izplačilo. Če zavrnete nastavitev izplačila, pa vam bo gostitelj moral poslati nov predlog. 

Ko potrdite izplačilo, boste začeli prejemati plačila za rezervacije približno 24 ur po prihodu gostov. Če lastnik vnosa posodobi obstoječe izplačilo, bo to veljalo samo za rezervacije, ki se začnejo po potrditvi spremembe.

Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

Airbnb
30. jan. 2024
Vam je to kaj pomagalo?