Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Pravilnik o skupnosti

Pravilnik o nediskriminaciji

Ta članek je bil samodejno preveden.

Nazadnje posodobljeno: 21. oktober 2024

Skupnost Airbnbja je sestavljena iz milijonov ljudi z vsega sveta, ki s seboj prinašajo različne kulture, vrednote in norme. Naša predanost združevanju ljudi s spodbujanjem pomembnih in skupnih izkušenj temelji na načelih spoštovanja in vključenosti. V skladu s tem prosimo naše uporabnike:

  • Strinjajte se z našo zavezo skupnosti, ki zahteva, da vsi, ki uporabljajo Airbnb, ravnajo spoštljivo, ne glede na njihovo raso, vero, narodnost, etnično pripadnost, invalidnost, spolno identiteto, spolno usmerjenost ali starost.
  • Upoštevajte spodnji pravilnik o nediskriminaciji.

Airbnbjev pravilnik o nediskriminaciji

Uporabnikom, vključno s sogostitelji in sopopotniki, prepovedujemo diskriminacijo drugih na podlagi naslednjih zaščitenih značilnosti:

  • Dirka
  • Religija
  • Spol
  • Starost
  • Invalidnost
  • Družinski status (otroci)
  • Zakonski status (poročen ali ne)
  • Etnična pripadnost
  • Država porekla
  • Spolna orientacija
  • Spol
  • Spolna identiteta
  • Kasta
  • Nosečnost in z njim povezana zdravstvena stanja

Zavrnitev storitve ali drugačna obravnava

Uporabniki Airbnbja ne smejo drugače ravnati s člani skupnosti Airbnb ali zavrniti storitev z nekomu zaradi svojih zaščitenih značilnosti ali dojemanja, da imajo zaščiteno značilnost. Nekateri primeri tega vključujejo:

  • Zavrnitev ali odpoved rezervacije.
  • Namen različnih pogojev, pravil ali hišnega reda (npr. različne omejitve dostopa, stroškov ali drugih zahtev v zvezi z vnosom ali postopkom rezervacije).
  • Navedite željo za določeno vrsto gosta ali proti njej.

Da bi gostom pomagali pri sprejemanju premišljenih odločitev, lahko gostitelji posredujejo informacije o vnosu, vendar je odločitev o tem, ali je prenočišče primerno za gosta, njegovo družino ali sopopotnike, odvisno od tega, ali je prenočišče primerno za gosta, njegovo družino ali sopopotnike. V nadaljevanju so vključene dodatne smernice o starosti in družinskem statusu, invalidnosti in spolni identiteti.

Starost in družinski status

Gostitelji na Airbnbju lahko:

  • Navedite dejansko točne informacije o značilnostih prenočišča (ali pomanjkanju funkcij), zaradi katerih lahko gost ugotovi, da prenočišče ni primerno za goste določene starosti ali goste z otroki ali malčki.
  • Gostje, ki rezervirajo prenočišče (»gost, ki opravi rezervacijo«), zahteva, da je star najmanj 25 let, če je ta zahteva splošno veljavna za vse potencialne goste, ki rezervirajo prenočišče, in o čemer je gost pred rezervacijo jasno obveščen. Najnižja starost velja samo za gosta, ki je opravil rezervacijo, in ne omejuje starosti otrok ali drugih posameznikov, ki spremljajo gosta, ki je opravil rezervacijo.
  • V njihovih vnosih upoštevajte vse veljavne zakone ali predpise, ki prepovedujejo goste določene starosti ali goste z otroki ali malčki (na primer prenočišče, ki je del stanovanjskega združenja, ki je omejeno samo na starejše).

Gostitelji na Airbnbju ne smejo:

  • Odločite se za goste, da prenočišče ne ustreza potrebam gostov določene starosti ali gostov z otroki ali malčki.
  • Vložite drugačne pogoje ali pravila ali zavrnite rezervacijo zaradi starosti ali družinskega statusa gosta, razen če to omejitev zahteva veljavna zakonodaja ali predpisi.
    • To vključuje uvedbo pravil, kot so »brez gostov, mlajših od 21 let«, zaračunavanje več stroškov za goste določene starosti ali odvračanje od določenih vrst rezervacij gostov zaradi starosti ali družinskega statusa.

Invalidnost

Gostitelji lahko predložijo informacije o vnosu, da bi gostom s posebnimi potrebami zagotovili dovolj informacij, da se lahko odločijo, ali je prenočišče primerno zase, za njihovo družino ali druge sopopotnike.

Gostitelji na Airbnbju lahko:

  • Navedite informacije o funkcijah dostopnosti v enoti (ali njihovem pomanjkanju), da se gostje lahko odločijo, ali bodo rezervirali prenočišče ali ne.
  • Navedite vnose s funkcijami dostopnosti, ki imajo prednost gostom, ki iščejo takšne funkcije. To je namenjeno podpori gostom, ki imajo koristi od takšnih funkcij.

Gostitelji na Airbnbju ne smejo:

  • Odločite se za goste, da prenočišče ne ustreza potrebam gostov s posebnimi potrebami.
  • Prepovejte ali omejite uporabo naprav za gibanje, kot so invalidski vozički ali sprehajalci.
  • Zaračunajte več stroškov za goste s posebnimi potrebami, vključno s stroški za hišne ljubljenčke, če ima gost žival vodnico (ali žival za čustveno podporo v določenih jurisdikcijah). Naš pravilnik o dostopnosti vključuje več informacij o storitvah in živalih za čustveno podporo.
  • Spodbujajte rezervacije gostov s posebnimi potrebami.
  • Zavrnite komunikacijo z gosti prek dostopnih sredstev, ki so na voljo (npr. tolmači, relejni operaterji ali pisna komunikacija).
  • Zavrnite zahteve za rezervacijo, da se izognete razumnim zahtevam za nastanitev za goste s posebnimi potrebami (kot je manjša sprememba hišnega reda). Naš pravilnik o dostopnosti vključuje več informacij o razumnih nastanitvah.

Spolna identiteta

Airbnb pričakuje, da bo naša skupnost spoštovala samoidentificirane spol(-e) naših uporabnikov. Spolov posameznika menimo, da je identiteta, ki jo izraža ali ima raje. Če uporabnik izrazi zagovornik (na primer, on/ona, ona/oni), je treba to spoštovati.

Gostitelji na Airbnbju lahko:

  • Vnos naj bo na voljo samo gostom gostitelja, če si gostitelj z gosti deli skupne prostore (na primer kopalnico, kuhinjo).
    • V vnosih, kot je ta, se lahko gostitelji odločijo tudi, da sprejmejo goste, ki se identificirajo zunaj spola.

Gostitelji na Airbnbju ne smejo:

  • Zavrnite rezervacijo ali naložite diferencialno obravnavo, ker se gostitelj ne strinja z izraženo spolno identiteto gosta ali ker se gost identificira zunaj binarnega spola.

Diskriminatorni jezik

  • Uporabniki Airbnbja ne smejo uporabljati jezika, ki zahteva izključitev, ločevanje, nasilje, žalitve, stereotipe ali poskušajo izraziti manjvrednost osebe zaradi zaščitene značilnosti. To vključuje uporabo žaljivk, negativna združenja, ki se sklicujejo na transseksualnega posameznika s svojim predranzicijskim imenom (tj. poimenovanjem mrtvih), napačnim iskanjem, mikroagresijami in vsemi drugimi oblikami sovražnega govora.

Sovražni in diskriminatorni simboli, slike in predmeti

  • Uporabniki Airbnbja ne smejo prikazovati simbolov, predmetov, logotipov, sloganov ali slik, ki so sovražni, stereotipni ljudje zaradi zaščitene značilnosti ali izražajo diskriminatorni pomen. To vključuje slike, ki prikazujejo diskriminatorne ali rasistične simbole (vključno s kodiranimi simboli), voditelje sovražnih skupin ali stereotipe.

Pogoji storitve in lokalna zakonodaja

Naši Pogoji storitve od uporabnikov zahtevajo, da razumejo in upoštevajo zakone ali predpise, ki zanje veljajo. Poleg tega, če ta pravilnik zagotavlja več zaščite in ni v nasprotju z veljavnimi zakoni ali predpisi, pričakujemo, da bodo uporabniki upoštevali ta pravilnik.

  • Veljavni zakoni ali predpisi lahko od nekaterih gostiteljev zahtevajo, da določijo pravila o nastanitvah, ki kršijo ta pravilnik. V teh primerih od gostiteljev ne zahtevamo, da kršijo tiste veljavne zakone ali predpise ali sprejmejo goste, ki bi lahko gostitelje izpostavili dejanskemu in dokazanemu tveganju pravne odgovornosti ali fizične škode.
  • Gostitelji lahko pojasnijo zakonske omejitve, ki so pomembne za goste, da jih morajo vedeti na jasen, dejanski in nedejaven način.

Če v zvezi z določeno težavo ni veljavnega zakona ali predpisov, velja ta pravilnik.

Kako prijaviti kršitev

Če menite, da ste bili diskriminirani ali želite prijaviti uporabnika, profil, vnos ali sporočilo zaradi diskriminatornega vedenja, imate na voljo nekaj načinov za prijavo.

  • Kliknite ali se dotaknite oznake ikone »Poročaj ta vnos« v aplikaciji Airbnb.
  • Obrnite se neposredno na nas in ne pozabite pustiti svojega imena in podrobnosti o incidentu (vključno z datumi, vključenimi osebami in številko rezervacije, če je ustrezno).

V skladu z našim pravilnikom o odprtih vratih, ki menijo, da je gost doživel diskriminacijo, ki je povzročila zavrnitev storitve ali da ne more rezervirati ali ostati v prenočišču, bo Airbnb raziskal poročilo in vzporedno, če je potrebno, ponudil osebno podporo pri rezervaciji, da gostu poišče drugo prenočišče. Imamo posebne ekipe, ki uveljavljajo naš pravilnik o nediskriminaciji in vsako poročilo o diskriminaciji jemljejo resno.

Pridobite več informacij o pogostih vprašanjih v zvezi s pravilnikom o nediskriminaciji.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija