Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo

Kako deluje notranji postopek obravnavanja pritožb za poslovne uporabnike?

Ta članek je bil samodejno preveden.

Airbnbjev notranji postopek obravnavanja pritožb je na voljo poslovnim gostiteljem, ki izpolnjujejo pogoje, za pritožbe v zvezi z:

  • Navedeno neupoštevanje Airbnbja glede vseh obveznosti v skladu s predpisi Evropske unije (EU), ki vpliva na vas
  • Tehnološka vprašanja, ki se nanašajo neposredno na zagotavljanje naših storitev, ki vplivajo na vas
  • Sprejeti ukrepi ali vedenje Airbnbja, ki so neposredno povezani z zagotavljanjem naših storitev in vplivajo na vas

Upravičeni poslovni gostitelji so gostitelji, katerih kraj prebivališča ali sedeža se nahaja v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP) in Združenem kraljestvu (Združeno kraljestvo) ter so v svojem računu Airbnb dodali podatke o podjetju.

Kako deluje

Pritožbo lahko pošljete prek našega spletnega obrazca. Ko je pritožba poslana:

  • Ko prejmemo vašo pritožbo, boste prejeli samodejno potrdilo o svojem e-sporočilu. Za vašo pritožbo bo dodeljen Airbnbjev upravitelj zahtevka in bo skušal v 96 urah vzpostaviti začetni stik z vami. Morda vas bomo prosili, da predložite več informacij o svoji pritožbi ali predložite podporne dokumente.
  • Skrbnik za odškodninske zahtevke bo pregledal informacije, ki nam jih pošljete, in vse druge pomembne informacije. Za več informacij se bomo morda morali obrniti na goste ali druge tretje osebe.
  • Skrbno bomo obravnavali vse ustrezne informacije v okviru naše preiskave, vključno s tem, ali ste upoštevali naše Pogoje storitve za evropske uporabnike, vključno z Airbnbjevimi pravilniki ali standardi. Ko se pritožba nanaša na omejitev, zamrznitev ali odpoved s strani Airbnbja, boste imeli možnost, da pojasnite dejstva in okoliščine.
  • Svojo odločitev bomo obvestili v 15 delovnih dneh po obisku upravitelja primera, vendar bomo morda potrebovali več časa, odvisno od zapletenosti vašega primera. Vabili vas bomo, da pregledate in razmislite o tej odločitvi. Na voljo boste imeli 5 delovnih dni, da odgovorite z vsemi komentarji ali drugimi informacijami, za katere menite, da bi jih morali upoštevati.
  • Razmislili bomo o vseh komentarjih in izdali odločitev v zvezi z vašo pritožbo.

Poslovni gostitelj, ki je izčrpal ta postopek in ni zadovoljen s končno odločitvijo, lahko dostopa do storitve posredovanja tako, da se obrne na:

Center za učinkovito reševanje sporov
Mednarodni center za reševanje
sporov P2B Panel posrednikov
70 Fleet Street
London
EC4Y 1EU
Združeno kraljestvo
https://www.cedr.com/p2bmediation/

Kdaj uporabiti Center za poravnavo

Če se vaša pritožba nanaša na pošiljanje ali zahtevo za denar v zvezi z rezervacijo, kot so dodatne storitve ali stroški, varščine, vračila denarja ali plačilo škode ali druge vrste sporov z gosti, obiščite naš Center za poravnavo.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija