Kako deluje notranji postopek obravnavanja pritožb za poslovne uporabnike?
Airbnbjev notranji postopek obravnavanja pritožb je na voljo poslovnim gostiteljem, ki izpolnjujejo pogoje, za pritožbe v zvezi z:
- Navedeno neupoštevanje Airbnbja glede vseh obveznosti v skladu s predpisi Evropske unije (EU), ki vpliva na vas
- Tehnološka vprašanja, ki se nanašajo neposredno na zagotavljanje naših storitev, ki vplivajo na vas
- Sprejeti ukrepi ali vedenje Airbnbja, ki so neposredno povezani z zagotavljanjem naših storitev in vplivajo na vas
Upravičeni poslovni gostitelji so gostitelji, katerih kraj prebivališča ali sedeža se nahaja v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP) in Združenem kraljestvu (Združeno kraljestvo) ter so v svojem računu Airbnb dodali podatke o podjetju.
Kako deluje
Pritožbo lahko pošljete prek našega spletnega obrazca. Ko je pritožba poslana:
- Ko prejmemo vašo pritožbo, boste prejeli samodejno potrdilo o svojem e-sporočilu. Za vašo pritožbo bo dodeljen Airbnbjev upravitelj zahtevka in bo skušal v 96 urah vzpostaviti začetni stik z vami. Morda vas bomo prosili, da predložite več informacij o svoji pritožbi ali predložite podporne dokumente.
- Skrbnik za odškodninske zahtevke bo pregledal informacije, ki nam jih pošljete, in vse druge pomembne informacije. Za več informacij se bomo morda morali obrniti na goste ali druge tretje osebe.
- Skrbno bomo obravnavali vse ustrezne informacije v okviru naše preiskave, vključno s tem, ali ste upoštevali naše Pogoje storitve za evropske uporabnike, vključno z Airbnbjevimi pravilniki ali standardi. Ko se pritožba nanaša na omejitev, zamrznitev ali odpoved s strani Airbnbja, boste imeli možnost, da pojasnite dejstva in okoliščine.
- Svojo odločitev bomo obvestili v 15 delovnih dneh po obisku upravitelja primera, vendar bomo morda potrebovali več časa, odvisno od zapletenosti vašega primera. Vabili vas bomo, da pregledate in razmislite o tej odločitvi. Na voljo boste imeli 5 delovnih dni, da odgovorite z vsemi komentarji ali drugimi informacijami, za katere menite, da bi jih morali upoštevati.
- Razmislili bomo o vseh komentarjih in izdali odločitev v zvezi z vašo pritožbo.
Poslovni gostitelj, ki je izčrpal ta postopek in ni zadovoljen s končno odločitvijo, lahko dostopa do storitve posredovanja tako, da se obrne na:
Center za učinkovito reševanje sporov
Mednarodni center za reševanje
sporov P2B Panel posrednikov
70 Fleet Street
London
EC4Y 1EU
Združeno kraljestvo
https://www.cedr.com/p2bmediation/
Kdaj uporabiti Center za poravnavo
Če se vaša pritožba nanaša na pošiljanje ali zahtevo za denar v zvezi z rezervacijo, kot so dodatne storitve ali stroški, varščine, vračila denarja ali plačilo škode ali druge vrste sporov z gosti, obiščite naš Center za poravnavo.
Pridobite našo platformo kot poročilo o pritožbah v primeru poslovnih pritožb.
Podobni članki
- GostKako vam lahko pomaga Center za poravnavoCenter za poravnavo vam omogoča, da zahtevate ali pošiljate denar glede vsega, kar je povezano z rezervacijo potovanj prek Airbnbja. Gostite…
- GostČe med vašim bivanjem pride do težaveČe se med vašim bivanjem zgodi kaj nepričakovanega, gostitelju najprej pošljite sporočilo, da skupaj poiščeta rešitev. Po vsej verjetnosti v…
- GostiteljAli moram gostom vrniti denar, ko vložijo pritožbo?Če ne izpolnjujete ene ali več osnovnih zahtev Airbnbja, lahko od vas zahtevamo, da gostu vrnete denar.