Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Pravni pogoji
Gost

Program v podporo gostom v času bolezni COVID-19

Januarja 2022 smo naznanili, da smo ustanovili Airbnbjev program v podporo gostom v času bolezni COVID-19 (v nadaljnjem besedilu: program), da bi pomagali gostom, ki se zaradi nedavnih vladnih omejitev potovanj, povezanih z boleznijo COVID-19, soočajo z negativnimi posledicami odpovedi rezervacij prenočišč.

Airbnb je v program z veseljem vložil sredstva v višini 20 milijonov USD, ki jih bomo upravljali po lastni presoji, da bi pomagali gostom, ki se soočajo s temi izjemnimi izzivi. Program bomo zaključili, ko bodo dodeljena vsa sredstva programa oz. najkasneje 30. aprila 2022, karkoli nastopi prej.

V primeru okoliščin, ki so zajete v Airbnbjevem pravilniku o izrednih okoliščinah, niste upravičeni do sredstev tega programa (vključno v primeru, ko je gost zbolel za boleznijo COVID-19).

Odpovedane rezervacije, ki izpolnjujejo pogoje

Rezervacije, ki so bile odpovedane, morajo izpolnjevati vsa naslednja merila:

  • rezervacija bivanja z datumom prihoda 1. decembra 2021 ali pozneje;
  • rezervacija, ki jo je gost odpovedal (a) 1. decembra 2021 ali pozneje, (b) najkasneje v 45 dneh pred svojim prihodom ter (c) na datum zaključka programa ali pred tem datumom; ter
  • rezervacija, ki jo je gost moral odpovedati zaradi vladne omejitve potovanj, ki je bila uvedena po datumu rezervacije.

Vrste vladnih omejitev potovanj, ki jih zajema program

Program zajema samo naslednje omejitve potovanj, povezane z boleznijo COVID-19:

  • Odredba o zaprtju meje, varnem zavetju v sklopu uporabljanih zgradb ali zaprtju države, ki prepoveduje karkoli od naslednjega:
    • vsa nenujna potovanja na namembno lokacijo gosta ali
    • vsa nenujna potovanja z izvorne lokacije gosta;
  • Na novo uvedena ali razširjena zahteva, da morajo vsi potniki, ki potujejo z izvorne lokacije, ob prihodu na namembno lokacijo ostati v karanteni ali samoizolaciji.

To vključuje primere, ko je zahteva po odrejeni karanteni na namembni lokaciji obstajala v času rezervacije, nato pa je bila razširjena ali podaljšana tudi po rezervaciji in pred datumom prihoda gosta. Rezervacija lahko izpolnjuje pogoje, če je bila na primer v času rezervacije na namembni lokaciji odrejena 7-dnevna karantena, ki pa je bila pozneje podaljšana na 14 dni.

Te okoliščine izključujejo primere, ko zahteva po odrejeni karanteni ali samoizolaciji velja samo za določenega gosta (ali skupino gostov) in ne za vsa nenujna potovanja popotnikov z izvorne lokacije. Prav tako izključuje primere, ko mora gost pred potovanjem na svojo destinacijo ostati v karanteni ali samoizolaciji na izvorni lokaciji (ker je bil na primer v tesnem stikom z osebo, ki je zbolela za boleznijo COVID-19).

Upoštevajte, da se program nanaša samo na omejitve potovanj, ki niso bile sprejete v času rezervacije. Če je gost, ki na primer potuje v Izrael, rezervacijo opravil v oktobru – preden je Izrael zaradi omikrona začel omejevati vstop popotnikov v državo – z datumom prihoda v decembru, potem takšna rezervacija izpolnjuje pogoje tega programa. Če pa bi te omejitve potovanj že veljale v času, ko je gost rezerviral prenočišče, ne bi bil upravičen do pomoči v okviru programa.

Vrste rezervacij, ki ne izpolnjujejo pogojev

Naslednje rezervacije ne izpolnjujejo pogojev za dodelitev pomoči v okviru programa:

  • Rezervacije v programu Airbnb Luxe
  • Rezervacije v programu Airbnb for Work
  • Rezervacije doživetij
  • Rezervacije gostov s prebivališčem na celinskem Kitajskem

Kako sestaviti prošnjo za dodelitev pomoči

Če rezervacija izpolnjuje zgornja merila upravičenosti, se gost, ki je opravil rezervacijo, lahko obrne na našo ekipo za podporo skupnosti, ki je na voljo non stop. Pri tem mora predložiti informacije, ki dokazujejo, da izpolnjuje pogoje. Vse prošnje za dodelitev pomoči moramo prejeti v 90 dneh od datuma odpovedi rezervacije.

Če ugotovimo, da je prišlo do kakršnekoli goljufije, prevare ali druge kršitve naših Pogojev storitve ali Plačilnih pogojev, si Airbnb pridržuje pravico, da zavrne prošnjo, prekliče dodeljeno pomoč, zamrzne ali zapre račun gosta ali pa sprejme druge ustrezne pravne ukrepe.

Vrsta pomoči, ki jo nudimo

Če so sredstva programa še vedno na voljo in določimo, da rezervacija izpolnjuje pogoje za dodelitev pomoči, bo gost, ki je odpovedal rezervacijo, upravičen do prejema kupona za potovanje za enkratno uporabo v višini 50 % nepovratnega dela zneska rezervacije. Če je gost na primer odpovedal rezervacijo v višini 500 USD in prejel vračilo v višini 250 USD v skladu z gostiteljevim pravilnikom o odpovedi, lahko upravičeno prejme kupon za potovanje v višini 125 USD (50 % nepovratnega dela zneska). To ne vpliva na gostiteljevo izplačilo rezervacije.

Airbnb pričakuje, da bo pregledal prošnje v vrstnem redu, v katerem jih prejme. Vsi kuponi za potovanje, izdani v okviru tega programa, so odvisni od razpoložljivosti sredstev, ki so predvidena za program.

Kdaj boste prejeli kupon za potovanje

Če določimo, da rezervacija izpolnjuje pogoje za dodelitev pomoči, in če so sredstva programa še vedno na voljo, bi gost moral prejeti kupon za potovanje na svoj račun v roku 7–10 delovnih dni. Gostje si lahko kupone za potovanje ogledajo v razdelku »Profil« > »Nastavitve računa« > »Plačila in izplačila« > »Dobroimetja in kuponi«.

Kako zaprositi za več kuponov za potovanje

Če ima gost več kot eno rezervacijo, ki izpolnjuje pogoje, lahko pošlje prošnjo za vsako tako rezervacijo. Airbnb si pridržuje pravico, da omeji število kuponov za potovanje, ki jih izda posameznemu gostu v okviru programa.

Pogoji uporabe kuponov za potovanje

Kupon je mogoče uporabiti samo enkrat in zanj ne prejmete vračila denarja. Uporabite ga lahko samo za rezervacijo prenočišča z datumom prihoda na dan 30. decembra 2023 ali prej. Velja samo za rezervacijo prenočišča na Airbnbju. Kupon ni več veljaven, če gost odpove rezervacijo, ki jo je plačal s kuponom. Kupona ni mogoče unovčiti za gotovino ali darilne kartice oziroma uporabiti za pretekle nakupe. Prav tako ga ni mogoče prenesti ali uporabiti skupaj z drugo ponudbo, kuponom ali popustom. Airbnb si v primerih suma goljufije, zlorabe, kršitev naših Pogojev storitve ali Plačilnih pogojev in tehničnih napak pridržuje pravico do uporabe kakršnegakoli pravnega sredstva, vključno z razveljavitvijo tega kupona.

Kako deluje program

Airbnb je vzpostavil program v podporo gostom v času bolezni COVID-19, da bi pomagal svoji skupnosti gostov v času nedavnega porasta primerov obolelih zaradi bolezni COVID-19 po vsem svetu. Vsi vidiki programa so določeni po naši lastni presoji, vključno s pogoji, ki jih morajo izpolnjevati gostje. Odločitve, ki jih sprejme Airbnb v okviru tega programa, so dokončne in zavezujoče za vse goste, vendar ne vplivajo na druge pogodbene ali statutarne pravice, ki jih gostje morda imajo v skladu z našim pravilnikom o povračilu stroškov gostom, pravilnikom o izrednih okoliščinah ali gostiteljevim pravilnikom o odpovedi rezervacij. Vsaka pravica do pravnega sredstva, ki jo morda ima gost, ostane nespremenjena.

Na tej strani najdete najnovejše podrobnosti programa, posodobljene pogoje pa bomo objavili po zaključku programa. Do pomoči so upravičene samo tiste rezervacije, ki jih gostje odpovejo na datum zaključka programa ali pred tem datumom. Ker se pandemija še naprej razvija, okoliščine pa se spreminjajo, bomo izvajanje programa spremljali ter ga bomo po lastni presoji morda podaljšali, začasno ustavili, spremenili ali ukinili.

Podobni članki

Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija