Zahteve za rezervacijo
Zahteve za rezervacijo
- Navodila za uporabo
Kako rezervirati vnose z možnostjo takojšnje rezervacije in običajne vnose
Ko boste želeli opraviti rezervacijo, lahko gostitelju pošljete zahtevo za rezervacijo ali sporočilo, če imate kakršnokoli vprašanje. - Navodila za uporabo
Preklic ali umik zahteve za rezervacijo
Če vaša nerešena zahteva za rezervacijo še ni bila sprejeta, jo lahko odpoveste v niti sporočil klepeta z gostiteljem. - Navodila za uporabo
Kako lahko gostje najdejo status rezervacije
Status rezervacije lahko preverite v nabiralniku ali na strani »Potovanja«, kjer poiščete svojo rezervacijo. - Navodila za uporabo
Kako razumeti status rezervacije
Preverite več podrobnosti o različnih statusih, ki jih ima lahko vaša rezervacija. - Navodila za uporabo
Odzivni čas gostitelja
Gostitelj ima 24 ur časa, da uradno sprejme ali zavrne zahtevo za rezervacijo. O statusu rezervacije vas bomo obvestili po e-pošti.