Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Pravilnik o skupnosti

Osnovna pravila za gostitelje prenočišč

Ta članek je bil samodejno preveden.

Od gostiteljev na teh področjih zahtevamo, da upoštevajo naša pravila, ki gostom pomagajo ustvariti udobno in zanesljivo bivanje:

  • Zaveza glede rezervacije
  • Pravočasna komunikacija
  • Točnost vnosa
  • Čistoča prenočišča

Od gostiteljev se pričakuje tudi, da ohranijo visoke ocene za mnenja, saj gostje pričakujejo dosledno raven kakovosti in uporabljajo mnenja, da delijo svoje izkušnje.

Podrobnosti o osnovnih pravilih

Ocene s pozitivnimi mnenji

Vnosi morajo ohraniti visoko oceno splošnih mnenj in se izogniti preveč nizkim ocenam. Ugotovili smo, da se gostitelji, ki prejemajo odlična mnenja, osredotočijo na štiri stvari: zavezo glede rezervacije, pravočasno komunikacijo, točne podrobnosti vnosa in čistočo.

Zaveza o rezervaciji

Gostitelji morajo spoštovati sprejete rezervacije in zagotoviti zanesljivo izkušnjo ob prihodu.

  • Odpovedi: gostitelji ne smejo odpovedati potrjenih rezervacij, razen če obstajajo nekateri veljavni razlogi, na katere gostitelj nima vpliva. Tudi v teh primerih se morajo gostitelji po svojih najboljših močeh potruditi, da odpovejo čim več časa za rezervacijo in se obrnejo na Airbnb, če potrebujejo pomoč.
  • Prihod: gostitelji morajo svojim gostom zagotoviti možnost, da zlahka dostopajo do prenočišča ob prihodu (npr. pravilna navodila, posodobljena koda itd.) in med njihovim bivanjem.

Pravočasna komunikacija

Gostitelji ali sogostitelji morajo biti na voljo za odgovarjanje na povpraševanja gostov ali nepričakovane težave, ki se lahko pojavijo pred in med bivanjem.

Zavedamo se, da imajo gostitelji veliko zahtev glede svojega časa. Kar se šteje za razumen odzivni čas, je lahko odvisno od posebnih okoliščin, kot sta narava povpraševanja gosta in faza potovanja.

Na primer, če gost stopi v stik z vprašanjem, ki je bistveno za njegovo bivanje:

  • Pred bivanjem:
    • Če je prihod oddaljen več kot pet dni, se od gostiteljev pričakuje, da bodo gostje odgovorili v treh dneh po prejemu sporočila. Takrat se bodo gostje verjetno obrnili na vas za dodatne informacije, da bi načrtovali podrobnosti o svojem potovanju.
  • Pred prihodom in med bivanjem:
    • Blizu časa prihoda ali če med bivanjem pride do težave (manjkajoča ključna oprema, težava z dostopom do prenočišča itd.), je še posebej pomembno, da se hitro odzovete na sporočila gostov. V teh trenutkih pričakujemo, da bodo gostitelji odgovorili v 1 uri na sporočila gostov, ki jih prejmejo v lokalnih dnevnih urah. Izven lokalnega dnevnega časa lahko Airbnb takoj pomaga gostom, ki se soočajo s težavo potovanja, če se gostitelj ne odziva.
    • V nasprotnem primeru, ko se gost obrne na vas med bivanjem ali v petih dneh po prihodu, je najbolje, da odgovorite v 12 urah na sporočila gostov, prejeta v lokalnih dnevnih urah. To je zato, ker bodo gostje morda začeli potovati v petih dneh in bodo morda potrebovali potrditev končnih podrobnosti, kot so navodila za prihod ali lokacija prenočišča.

Točnost vnosa

Stran vnosa ob rezervaciji mora natančno opisati prenočišče ter odražati funkcije in opremo, ki bodo na voljo v prenočišču od prihoda do odhoda, vključno z:

  • Podrobnosti rezervacije: gostitelji lahko spremenijo podrobnosti sprejete rezervacije (datume, ceno itd.) samo s predhodnim soglasjem gosta.
  • Lokacija: podatki o lokaciji (žebljiček na zemljevidu, naslov itd.) na strani vnosa morajo biti točni. Na strani vnosa morate navesti tudi vse informacije o okolici, ki lahko vplivajo na raven hrupa.
  • Vrsta, velikost in zasebnost: na strani vnosa mora biti natančno opisana vrsta ponujene nastanitve (zasebna soba, celotno prenočišče itd.), nastavitev prenočišča (število spalnic, velikost postelj itd.) in raven zasebnosti (prisotnost upravitelja namestitve v sklopu namestitve, drugih gostov itd.).
  • Namestitev: na voljo mora biti rezervirano bivališče, fotografije in opis na strani vnosa pa morajo natančno prikazovati predvideni prostor. Gostitelji lahko nadomestijo en vnos samo z drugim, če se gost predhodno strinja in je gost sprejel zahtevo za spremembo rezervacije.
  • Oprema in hišni red: na strani vnosa morate navesti veljavni hišni red in natančno predstaviti vso razpoložljivo opremo (masažno kad, kuhinjo, telovadnico itd.) in funkcije, ki so na voljo v vnosu. Če prenočišče oglašuje »osnovno opremo«, mora biti gostom na voljo vsa oprema s tega seznama. Če obstajajo omejitve, povezane z dostopom do opreme, jih morate v celoti navesti tudi na strani vnosa (na primer bazen, ki je na voljo samo v določenih urah ali mesecih v letu).

Čistoča vnosa

Vsi vnosi morajo biti pred prihodom gosta čisti in brez nevarnosti za zdravje.

  • Zdravje in varnost: vnosi ne smejo predstavljati tveganja za zdravje (plesen, škodljivci itd.).
  • Čistoča: gostitelji morajo zagotoviti prenočišča, ki izpolnjujejo visok standard čistoče (brez obsežnega prahu, prhljaja hišnih ljubljenčkov, umazane posode itd.).
  • Promet gostov: gostitelji morajo poskrbeti za čiščenje med vsakim bivanjem (oprati perilo, odnesti smeti, posesati/pometati, obrisati površine itd.).

Prijava kršitve

Airbnb spodbuja goste, da nemudoma prijavijo kršitve teh osnovnih pravil. Če se gost ukvarja s sumom ali dejansko kršitvijo teh osnovnih pravil, ga prosimo, da:

  • Komunicirajte z gostiteljem - gostitelj je v najboljšem položaju za hitro reševanje težav.
  • Težavo dokumentirajte v niti sporočil na Airbnbju, fotografij itd.
  • Če gostitelj težave ne more odpraviti, se obrnite na nas, da jo prijavite neposredno, ali pa zahtevajte vračilo denarja prek Centra za poravnavo.
  • Napišite iskreno mnenje s povratnimi informacijami, da se bo gostitelj lahko izboljšal za prihodnje goste.

Skrb za gostitelje v skladu s temi osnovnimi pravili

Zavezani smo k uveljavljanju teh osnovnih pravil. Ko bo prijavljena kršitev temeljnega pravila, bo Airbnb poskušal stopiti v stik z gostiteljem, da bi razumel, kaj se je zgodilo.

Ukrepi, ki jih sprejmemo, lahko vključujejo posredovanje informacij gostiteljem o tem pravilniku in izdajanje opozoril. Če poročate o večkratnih ali resnih kršitvah teh osnovnih pravil, lahko gostitelje ali njihove vnose zamrznemo ali odstranimo s platforme.

Glede na naravo kršitve lahko Airbnb sprejme tudi druga dejanja, kot so odpoved načrtovane ali aktivne rezervacije, vračilo denarja gostu izplačila gostitelja in/ali od gostiteljev zahteva, da predložijo dokazilo, da so obravnavali težave, preden lahko ponovno sprejmejo goste.

Poleg tega se lahko gostitelj, ki odpove potrjeno rezervacijo ali je odgovoren za odpoved rezervacije, v skladu z našim pravilnikom o odpovedi gostitelja sooči z drugimi posledicami. Airbnb se lahko odpove stroškom odpovedi, v nekaterih primerih pa tudi druge posledice, če gostitelj odpove rezervacijo iz določenih veljavnih razlogov, na katere gostitelj nima vpliva.

Privlačne kršitve

Gostitelji se lahko pritožijo na odločitve v skladu s tem pravilnikom tako, da se obrnejo na podporo strankam ali prek povezave, ki jo posredujemo, da začnejo postopek pritožbe. Pri pregledu pritožb bomo upoštevali vse dodatne podrobnosti, ki jih posreduje gostitelj, kot so nove ali popravljene informacije, kršitve našega pravilnika o objavljanju mnenj ali druge pomembne okoliščine, povezane s kršitvami.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija