Od gostiteljev na teh področjih zahtevamo, da upoštevajo naša pravila, ki gostom pomagajo ustvariti udobno in zanesljivo bivanje:
Od gostiteljev se pričakuje tudi, da ohranijo visoke ocene za mnenja, saj gostje pričakujejo dosledno raven kakovosti in uporabljajo mnenja, da delijo svoje izkušnje.
Vnosi morajo ohraniti visoko oceno splošnih mnenj in se izogniti preveč nizkim ocenam. Ugotovili smo, da se gostitelji, ki prejemajo odlična mnenja, osredotočijo na štiri stvari: zavezo glede rezervacije, pravočasno komunikacijo, točne podrobnosti vnosa in čistočo.
Gostitelji morajo spoštovati sprejete rezervacije in zagotoviti zanesljivo izkušnjo ob prihodu.
Gostitelji ali sogostitelji morajo biti na voljo za odgovarjanje na povpraševanja gostov ali nepričakovane težave, ki se lahko pojavijo pred in med bivanjem.
Zavedamo se, da imajo gostitelji veliko zahtev glede svojega časa. Kar se šteje za razumen odzivni čas, je lahko odvisno od posebnih okoliščin, kot sta narava povpraševanja gosta in faza potovanja.
Na primer, če gost stopi v stik z vprašanjem, ki je bistveno za njegovo bivanje:
Stran vnosa ob rezervaciji mora natančno opisati prenočišče ter odražati funkcije in opremo, ki bodo na voljo v prenočišču od prihoda do odhoda, vključno z:
Vsi vnosi morajo biti pred prihodom gosta čisti in brez nevarnosti za zdravje.
Airbnb spodbuja goste, da nemudoma prijavijo kršitve teh osnovnih pravil. Če se gost ukvarja s sumom ali dejansko kršitvijo teh osnovnih pravil, ga prosimo, da:
Zavezani smo k uveljavljanju teh osnovnih pravil. Ko bo prijavljena kršitev temeljnega pravila, bo Airbnb poskušal stopiti v stik z gostiteljem, da bi razumel, kaj se je zgodilo.
Ukrepi, ki jih sprejmemo, lahko vključujejo posredovanje informacij gostiteljem o tem pravilniku in izdajanje opozoril. Če poročate o večkratnih ali resnih kršitvah teh osnovnih pravil, lahko gostitelje ali njihove vnose zamrznemo ali odstranimo s platforme.
Glede na naravo kršitve lahko Airbnb sprejme tudi druga dejanja, kot so odpoved načrtovane ali aktivne rezervacije, vračilo denarja gostu izplačila gostitelja in/ali od gostiteljev zahteva, da predložijo dokazilo, da so obravnavali težave, preden lahko ponovno sprejmejo goste.
Poleg tega se lahko gostitelj, ki odpove potrjeno rezervacijo ali je odgovoren za odpoved rezervacije, v skladu z našim pravilnikom o odpovedi gostitelja sooči z drugimi posledicami. Airbnb se lahko odpove stroškom odpovedi, v nekaterih primerih pa tudi druge posledice, če gostitelj odpove rezervacijo iz določenih veljavnih razlogov, na katere gostitelj nima vpliva.
Gostitelji se lahko pritožijo na odločitve v skladu s tem pravilnikom tako, da se obrnejo na podporo strankam ali prek povezave, ki jo posredujemo, da začnejo postopek pritožbe. Pri pregledu pritožb bomo upoštevali vse dodatne podrobnosti, ki jih posreduje gostitelj, kot so nove ali popravljene informacije, kršitve našega pravilnika o objavljanju mnenj ali druge pomembne okoliščine, povezane s kršitvami.