Eden od načinov, kako Airbnb spodbuja zaupanje med gostitelji in gosti, je z našim postopkom pisanja mnenj o prenočiščih, storitvah in doživetjih, ki naši skupnosti pomagajo pri sprejemanju ozaveščenih odločitev o rezervaciji in skrbi za goste ter gostom in gostiteljem zagotavlja iskrene povratne informacije, da se izboljšajo. Naš pravilnik o mnenjih je namenjen zagotavljanju, da so povratne informacije, posredovane v našem sistemu mnenj, verodostojne in koristne za našo skupnost.
Mnenja morajo biti nepristranska, vsebovati ustrezne informacije, ki odražajo dejanske izkušnje avtorja mnenja med bivanjem, storitvijo ali doživetjem in upoštevati naš pravilnik o vsebini.
Mnenja ne smejo vsebovati eksplicitne, diskriminatorne, škodljive, goljufive, nezakonite ali druge vsebine, ki krši naš vsebinski pravilnik.
Če želite prijaviti mnenje o kršitvi tega pravilnika, stopite v stik z nami.
Če mnenje krši ta pravilnik, ga bomo morda odstranili, vključno z vsemi povezanimi ocenami in drugo vsebino. Odstranitev vsakega mnenja jemljemo resno in to storimo samo v primeru jasne kršitve tega pravilnika. Glede na naravo kršitve lahko omejimo, zamrznemo ali odstranimo tudi povezani račun Airbnb.
Ta pravilnik se lahko uporablja drugače na različnih mestih, da odraža, kaj lokalna zakonodaja dovoljuje ali zahteva.
Čeprav pričakujemo, da bodo vsi člani skupnosti objavili mnenja, ki predstavljajo njihovo pristno izkušnjo in vsebujejo točne informacije, na splošno ne posredujemo sporov v zvezi z resnico mnenj. Namesto tega posameznikom dovolimo, da objavijo odgovore na mnenja.
Ko bo objavljeno mnenje, ki ste ga napisali, lahko zahtevate, da ga odstranite.