Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Pravilnik o skupnosti

Airbnbjev pravilnik o objavljanju mnenj

Ta članek je bil samodejno preveden.

Eden od načinov, kako Airbnb spodbuja zaupanje med gostitelji in gosti, je naš postopek pisanja mnenj o prenočiščih in doživetjih, kar pomaga naši skupnosti pri sprejemanju ozaveščenih odločitev o rezervaciji in skrbi za goste ter gostom in gostiteljem zagotavlja iskrene povratne informacije, da se bodo lahko izboljšali. Naš pravilnik o mnenjih je namenjen zagotavljanju, da so povratne informacije, posredovane v našem sistemu za pisanje mnenj, verodostojne in koristne za našo skupnost.

Mnenja morajo biti nepristranska, vsebovati morajo ustrezne informacije, ki odražajo dejansko izkušnjo pisatelja mnenj med bivanjem ali doživetjem, ter upoštevati naš pravilnik o vsebini.

Mnenja morajo biti nepristranska

  • Člani skupnosti Airbnb ne smejo prisiljevati, ustrahovati, izsiljevati, groziti, spodbujati ali manipulirati z drugo osebo, da bi vplivali na mnenje, na primer obetavno nadomestilo v zameno za pozitivno mnenje ali grozeče posledice v primeru negativnega mnenja.
  • Mnenja ne smejo biti posredovana ali zadržana v zameno za nekaj vrednosti, kot so popust, vračilo denarja, vzajemno mnenje ali obljuba, da ne bomo sprejeli negativnih ukrepov proti avtorju mnenja. Prav tako jih ne smete uporabiti kot poskus zavajati ali zavajati Airbnbja ali druge osebe. Gostje na primer ne smejo pisati pristranskih ali neavtentičnih mnenj kot oblika maščevanja gostitelju, ki uveljavlja pravilnik ali pravilo.
  • Mnenja lahko posredujete samo v zvezi z pristnim bivanjem ali doživetjem. Gostitelji na primer ne smejo sprejeti lažne rezervacije v zameno za pozitivno mnenje, uporabiti drugega računa, napisati mnenje ali pa se z drugimi uskladiti z drugimi, da bi manipulirali s sistemom mnenj.
  • Mnenja se ne smejo uporabljati za škodo konkurenci. Gostitelji na primer ne smejo objavljati pristranskih mnenj o vnosih, s katerimi so povezani ali neposredno tekmujejo z njimi.

Mnenja morajo biti pomembna

  • Mnenja morajo vsebovati ustrezne informacije o izkušnjah recenzenta z gostiteljem, gostom, bivanjem ali doživetjem, ki bi drugim članom skupnosti pomagale pri odločanju o rezervaciji in skrbi za goste.
  • Če gost še nikoli ni prispel na svoje bivanje ali doživetje ali je moral odpovedati zaradi okoliščin, ki niso povezane s tem bivanjem ali doživetjem, bo njegovo mnenje morda odstranjeno.

Mnenja morajo biti v skladu z našim pravilnikom o vsebini

Mnenja ne smejo vsebovati eksplicitne, diskriminatorne, škodljive, goljufive, nezakonite ali druge vsebine, ki krši naš vsebinski pravilnik.

Poročanje mnenj v skladu s tem pravilnikom

Če želite prijaviti mnenje o kršitvi tega pravilnika, stopite v stik z nami.

Če mnenje krši ta pravilnik, ga bomo morda odstranili, vključno z vsemi povezanimi ocenami in drugo vsebino. Odstranitev vsakega mnenja jemljemo resno in to storimo samo v primeru jasne kršitve tega pravilnika. Glede na naravo kršitve lahko omejimo, zamrznemo ali odstranimo tudi povezani račun Airbnb.

Ta pravilnik se lahko uporablja drugače na različnih mestih, da odraža, kaj lokalna zakonodaja dopušča ali zahteva. 

Odgovarjanje na mnenja

Čeprav pričakujemo, da bodo vsi člani skupnosti objavili mnenja, ki predstavljajo njihovo pristno izkušnjo in vsebujejo točne informacije, na splošno ne posredujemo sporov v zvezi z resnico mnenj. Namesto tega posameznikom dovolimo, da objavijo odgovore na mnenja.

Odstranjevanje mnenja, ki ste ga napisali

Ko bo objavljeno mnenje, ki ste ga napisali, lahko stopite v stik z nami in zahtevate, da ga odstranite.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

  • Navodila za uporabo

    Kako odgovoriti na mnenje

    Na druga mnenja lahko javno odgovorite, ne morete pa jih odstraniti. Mnenja odstranimo samo, če kršijo naš pravilnik o objavljanju mnenj.
  • Pravilnik o skupnosti

    Airbnbjev pravilnik glede vsebin

    Preberite več o vsebinah, ki niso dovoljene na Airbnbju, in o tem, kako deluje pravilnik o vsebinah.
  • Vodnik • Gost

    Kako delujejo mnenja

    Mnenja so odličen način za izmenjavo povratnih informacij med gostitelji in gosti. Tukaj lahko najdete informacije o vseh podrobnostih v zvezi z mnenji.
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija