Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo • Gostitelj

Katere zahteve je treba izpolnjevati za status supergostitelja

Ta članek je bil samodejno preveden.

Naši vrhunski gostitelji se imenujejo supergostitelji. Poleg ugodnosti, kot sta dodatna vidljivost in dostop do ekskluzivnih nagrad, imajo njihovi vnosi in profil edinstveno značko, ki drugim povedo o izjemni skrbi za goste.

Zahteve za supergostitelja

Če želite biti supergostitelj, morajo biti gostitelji lastnik prenočišča z dobrim računom in morajo izpolnjevati naslednja merila:

  • Gostitelj je imel vsaj 10 rezervacij ali 3 rezervacije, ki skupaj trajajo najmanj 100 nočitev
  • Zagotovljena je bila 90% ali višja stopnja odzivnosti
  • Zagotovljena je bila stopnja odpovedi nižja od 1%, z izjemami za odpovedi zaradi večjih motečih dogodkov ali drugih veljavnih razlogov
  • Zagotovljena je skupna ocena 4,8 ali več (mnenje se šteje za status supergostitelja, ko gost in gostitelj predložita mnenje ali je končan 14-dnevni časovni okvir za mnenja, odvisno od tega, kaj nastopi prej.)

Opomba: merila se ocenjujejo samo za vnose, v katerih je gostitelj lastnik vnosa. Vsi vnosi, v katerih je gostitelj sogostitelj, ne bodo prispevali k upravičenosti do supergostitelja.

Ob ocenjevanju statusa supergostitelja

Vsake 3 mesece ocenjujemo vašo uspešnost kot gostitelj v zadnjih 12 mesecih za vse vnose v vašem računu. (Vendar vam ni treba skrbeti za goste za vseh 12 mesecev, da izpolnjujete pogoje.) Vsako četrtletno ocenjevanje je 7-dnevno obdobje, ki se začne na dan:

  • 1. januar
  • 1. april
  • 1. julij
  • 1. oktober

Kaj se zgodi, če izpolnjujete zahteve za supergostitelja

Če zahteve programa izpolnjujete do datuma ocenjevanja, boste samodejno postali supergostitelj - ni se vam treba prijaviti. Ob koncu vsakega ocenjevalnega obdobja vas bomo obvestili o vašem statusu. Morda bo trajalo do enega tedna, da se značka supergostitelja prikaže v vašem vnosu.

Ali ste med obdobji ocenjevanja izpolnjevali vse zahteve za supergostitelje? Status supergostitelja se podeli samo 4-krat na leto, zato ga ne bomo dodelili do naslednjega datuma ocenjevanja, če takrat še vedno izpolnjujete pogoje.

Status supergostiteljev in gostiteljev doživetij ne ocenjujemo

Če želite oceniti status supergostitelja, mora biti gostitelj lastnik enega prenočišča ali več prenočišč. Sogostitelji in gostitelji doživetij niso vključeni v to oceno.

Tudi če sogostitelj upravlja prenočišče kot glavni gostitelj, ga na podlagi te vloge ne moremo šteti za status supergostitelja. Če pa je sogostitelj tudi lastnik drugega vnosa, ga lahko na podlagi njegove uspešnosti ocenimo za status supergostitelja. Uspešnost vsakega vnosa, v katerem je sogostitelj, ne bo prispevala k izpolnjevanju pogojev za supergostitelje.

Prav tako gostitelji doživetij ne izpolnjujejo pogojev za status supergostitelja. Če je gostitelj doživetja tudi lastnik prenočišča, lahko na podlagi uspešnosti tega vnosa izpolnjuje pogoje za status supergostitelja. Uspešnost kateregakoli od vnosov doživetij ne bo prispevala k upravičenosti za supergostitelje.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

  • Navodila za uporabo • Gostitelj

    Spremljajte svoj status supergostitelja

    Želite preveriti svoj napredek pri izpolnjevanju zahtev za supergostitelje? Pojdite na nadzorno ploščo gostitelja.
  • Navodila za uporabo • Gostitelj

    Ohranjanje statusa supergostitelja

    Da bi ohranili visoke standarde, vsakih nekaj mesecev preverimo, ali supergostitelji še vedno izpolnjujejo zahteve programa.
  • Pravilnik o skupnosti

    Nevarne živali

    Preverite pravila o posedovanju nevarnih živalih, ki jih morajo upoštevati gostitelji.
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija