Datum začetka veljavnosti: 6. februar 2025
Če gostitelj odpove rezervacijo pred prihodom, je gost upravičen do vračila celotnega zneska, po potrebi pa mu bo Airbnb pomagal poiskati podobno bivališče glede na razpoložljivost prenočišč po primerljivih cenah.
Airbnb bo prvotno plačilo gosta običajno spremenil v dobroimetje za rezervacijo, da olajša takojšnjo ponovno rezervacijo, vendar lahko gostje namesto tega vedno zahtevajo vračilo denarja na prvotno plačilno sredstvo. Če dobroimetja za rezervacijo ne izkoristite po 72 urah, bo znesek dobroimetja povrnjen na prvotno plačilno sredstvo gosta.
Gostje morajo prijaviti težave s rezervacijo v 72 urah po odkritju. Če ugotovimo, da je težava z rezervacijo prekinula bivanje gosta, bomo gostu vrnili celoten ali delni znesek ali pomagali gostu najti podobno bivališče, odvisno od razpoložljivosti po primerljivih cenah. Pomoč pri ponovni rezervaciji ali vračilo denarja je odvisno od več dejavnikov, vključno z resnostjo težave s rezervacijo, vplivom na gosta, delom prizadetega bivanja, ne glede na to, ali gost zapusti nastanitev, druge olajševalne elemente in moč dokazil o težavi s rezervacijo.
Izraz »Težava z rezervacijo« se nanaša na naslednje situacije:
Če želite zaprositi za pomoč pri ponovni rezervaciji ali vračilo denarja, se mora gost, ki je opravil rezervacijo, obrniti na nas ali njegovega gostitelja v 72 urah po odkritju težave z rezervacijo. Zahteve morajo biti podprte z ustreznimi dokazi, kot so fotografije, videoposnetki ali potrditev pogojev s strani gostitelja, ki jih bomo uporabili za pomoč pri ugotavljanju, ali je prišlo do težave z rezervacijo.
Če gostitelj odpove rezervacijo ali druga težava z rezervacijo moti bivanje gosta, gostitelj ne bo prejel izplačila ali pa mu bo izplačilo zmanjšano za znesek, ki mu je bil povrnjen.
V večini okoliščin bomo poskušali potrditi pomisleke gosta, ki ga je prijavil gostitelj. Gostitelji lahko izpodbijajo tudi izjavo gosta o težavi z rezervacijo tako, da se obrnejo na nas.
Ta pravilnik velja v največjem obsegu, ki ga dovoljuje zakon, kar lahko pomeni jamstva, ki jih ni mogoče izključiti. Ko velja ta pravilnik, nadzoruje in ima prednost pred pravilnikom o odpovedi, ki velja za rezervacijo. Preden nam pošljete zahtevo, mora gost, kadarkoli je to mogoče, obvestiti gostitelja in poskusiti rešiti težavo z rezervacijo neposredno pri gostitelju. V povezavi z reševanjem težave lahko gostje od gostiteljev zahtevajo vračilo denarja neposredno prek Centra za poravnavo. Zmanjšamo lahko znesek vračila denarja ali prilagodimo kakršnokoli pomoč pri ponovni rezervaciji v skladu s tem pravilnikom, da bo odražala morebitno vračilo denarja ali drugo pomoč, ki jo zagotovi neposredno gostitelj. V okviru zagotavljanja pomoči pri ponovni rezervaciji lahko, vendar nam ni treba plačati ali prispevati k stroškom novih nastanitev. Gostom lahko ponudimo tudi možnost uporabe vrednosti odpovedane rezervacije za nove nastanitve ali pa prejmemo dobroimetje za rezervacije namesto vračila denarja v gotovini.
Če gost dokaže, da pravočasno poročanje o težavi z rezervacijo ni izvedljivo, lahko dovolimo pozno poročanje o težavi s rezervacijo v skladu s tem pravilnikom. Težava s rezervacijami, ki jih povzročijo gost, sopopotniki ali njihovi povabljeni ali hišni ljubljenčki, niso zajete v tem pravilniku. Če pošljete goljufivo zahtevo, kršite naše pogoje storitve in lahko privede do odpovedi računa.
Naše odločitve v skladu s tem pravilnikom so zavezujoče, vendar ne vplivajo na druge pogodbene ali zakonske pravice, ki so morda na voljo. To ne vpliva na pravico, ki jo imajo gostje ali gostitelji, da sprožijo sodni postopek. Ta pravilnik ni zavarovanje in noben gost ali gostitelj ni plačal nobene premije. Vse pravice in obveznosti v skladu s tem pravilnikom so osebne za gosta in gostitelja rezervacije ter jih ni mogoče prenesti ali dodeliti. Vse spremembe tega pravilnika bodo izvedene v skladu z našimi pogoji storitve. Ta pravilnik velja za prenočišča, vendar ne velja za rezervacije doživetij ali storitev.