Mnenja gostiteljev
Mnenja so odličen način, da gostitelji z vami delijo povratne informacije po koncu potovanja. Mnenja prav tako pripomorejo k temu, da člani naše širše skupnosti gostiteljev bolje razumejo, kaj lahko pričakujejo na podlagi prejšnjih mnenj o čistoči, hišnem redu in komunikaciji.
Tukaj lahko preverite, katere vidike vključujejo mnenja in informacije, ki jih lahko prebere gostitelj, ko naslednjič pošljete zahtevo za rezervacijo ali rezervirate njegovo prenočišče.
Ocene, ki vam jih je dodelil gostitelj
Če se gostitelji odločijo napisati mnenje, vas lahko ocenijo z 1 do 5 zvezdicami v treh kategorijah: čistoča, hišni red in komunikacija. Te ocene kategorij nato združimo v povprečno oceno bivanja – podobno kot pri ocenah z zvezdicami za gostitelje.
Gostitelji lahko preverijo vaše podrobne ocene za pretekla bivanja ter skupno kategorijo in povprečne ocene za vsa bivanja le, če v prihodnje zahtevate rezervacijo oz. rezervirate prenočišče pri njih. Kategorije s pozitivnimi ocenami (4–5) bodo prikazane s kljukico, negativne ocene (1–3) pa bodo prikazane z opozorilno ikono.
Ocene se uporabljajo na več načinov in pomagajo pri naslednjih vidikih:
- da se trenutni ali potencialni gostitelji lažje odločijo, ali bodo sprejeli zahtevo gosta za rezervacijo,
- da Airbnb določi, ali gost izpolnjuje zahteve gostitelja glede takojšnje rezervacije,
- da Airbnb določi, ali gost izpolnjuje pogoje za izkušenega gosta, ki lahko rezervira določene vnose, in
- da Airbnb določi, ali gost upošteva naša osnovna pravila za goste. Večkratne ali hude kršitve, ki jih odražajo nizke ocene ali prijave ekipi za podporo strankam, lahko privedejo do opozoril, zamrznitve računa in/ali odstranitve uporabnika s platforme.
Javno dostopno mnenje vašega gostitelja
Mnenja sicer niso obvezna, če pa se gostitelji odločijo, da jih bodo poslali, morajo biti mnenja javno dostopna. Mnenje gostitelja je prikazano v vašem profilu, zato si ga lahko prebere kdorkoli, ki klikne vaš profil oz. se ga dotakne.
Kaj je naredilo dober vtis
Gostitelji lahko poudarijo dobre stvari pri vašem bivanju (npr. bivališče ste ohranili urejeno in v dobrem stanju, odnesli ste smeti, gostitelju ste poslali koristna sporočila, bili ste spoštljivi, vedno ste se odzvali itd.). Če rezervirate bivanje ali pošljete zahtevo za rezervacijo, lahko gostitelj preveri informacije glede preteklih bivanj, ki so jih izpostavili drugi gostitelji. Pozitivne povratne informacije bodo prikazane poleg kljukice.
Na kaj morate biti pozorni naslednjič
Če vas gostitelj nizko oceni v katerikoli kategoriji, ga prosimo, da nam pojasni, s čim točno ni bil zadovoljen med vašim bivanjem. Airbnb vam bo s pomočjo teh povratnih informacij nato predlagal, kako se izogniti težavam pri naslednjem potovanju. Če rezervirate bivanje ali pošljete zahtevo za rezervacijo, bo gostitelj lahko preveril te povratne informacije o vaših prejšnjih bivanjih. Negativne povratne informacije bodo prikazane poleg opozorilne ikone.
Zasebna opomba vašega gostitelja
Morda vam bo gostitelj poslal zasebno sporočilo z več povratnimi informacijami. Sporočilo lahko preberete samo vi. Upoštevajte to, ko pišete odgovor.
Podobni članki
- Gost
Kako odgovoriti na mnenje ali ga izpodbijati
Na druga mnenja lahko javno odgovorite, ne morete pa jih odstraniti. Mnenja odstranimo samo, če kršijo naš pravilnik o objavljanju mnenj. - Gost
Airbnbjev pravilnik o objavljanju mnenj
Naš pravilnik pomaga zagotoviti, da so mnenja gostov in gostiteljev čim bolj koristna, informativna in točna. - Gostitelj
Program zajamčenega zaslužka
Airbnb zagotavlja novim gostiteljem na izbranih lokacijah zajamčen zaslužek, če bodo v prvih 90 dneh gostom ponudili najmanj 10 bivanj v pre…