Osnovna pravila za goste

Airbnb od gostov zahteva, da spoštujejo vaše prenočišče in upoštevajo hišni red.
Avtor: Airbnb, datum: 16. nov. 2022
Čas branja: 3 min
Posodobljeno 21. jul. 2023

Izpostavljeno

  • Na podlagi osnovnih pravil so gostje odgovorni za upoštevanje hišnega reda, čistočo in premoženjsko škodo

  • Večkratne kršitve lahko privedejo do posledic za goste

Opomba urednika: ta članek je bil objavljen v okviru zimske različice Airbnb 2022. Informacije so se od objave morda spremenile. Več o naši najnovejši ponudbi storitev.

Leta 2022 je osem od desetih gostiteljev za rezervacijo na Airbnbju prejelo mnenje s petimi zvezdicami. Zelo si prizadevate za odlično skrb za goste. Želimo, da veste, da tudi mi skrbimo za vas.

Ker želimo zagotoviti, da bodo gostje spoštovali vaša prenočišča, smo uvedli osnovna pravila – sklop izvršljivih standardov, ki jih morajo upoštevati vsi gostje. Pravila so enostavna in jasna, pred rezervacijo pa jih prikažemo vsakemu gostu.

Določanje jasnih pravil za goste

Hišni red vam omogoča, da že od samega začetka določite pričakovanja gostov. Z osnovnimi pravili lahko uveljavljate vsa standardna hišna pravila, ki ste jih določili, če težave ne morete rešiti neposredno z gostom.

Izbirate lahko med standardnimi hišnimi pravili na naslednjih področjih:

  • hišni ljubljenčki,
  • dogodki,
  • kajenje, vejpanje in uporaba elektronskih cigaret,
  • čas za nočni mir in počitek,
  • čas prihoda in odhoda,
  • največje število gostov,
  • fotografiranje in snemanje za namene oglaševanja.

Če imate posebna navodila, ki jih niste vključili v standardni hišni red, jih lahko napišete v razdelek Dodatna pravila v nastavitvah vnosa.

Hišni red je vidno izpostavljen na štirih mestih: na strani vnosa, na zaslonu s potrditvijo rezervacije ter v e-sporočilu »Pripravite kovčke« in v priročniku ob prihodu, ki ga gostje prejmejo pred potovanjem.

Krepimo spoštovanje do vašega prenočišča

Osnovna pravila zahtevajo, da gostje s prenočiščem ravnajo kot s svojim lastnim. Gostje ne smejo zapustiti vašega prostora v stanju, ki zahteva globinsko ali prekomerno čiščenje (na primer čiščenje preprog zaradi iztrebkov hišnih ljubljenčkov).

Če gostje povzročijo škodo, ki presega običajno obrabo, morajo sodelovati z vami, da skupaj poiščete razumno rešitev. Gostje morajo prav tako plačati razumne zneske za povračilo škode, če so odgovorni za nastanek škode, manjkajoče predmete ali nepričakovane stroške čiščenja.

Če tega ne storijo, vas ščiti kritje za poškodovano lastnino gostitelja, ki je del programa AirCover za gostitelje.

Uveljavljanje osnovnih pravil

Če gostje ne upoštevajo osnovnih pravil, lahko to prijavite tako, da gostu pri postopku pisanja mnenja podate nizko oceno za čistočo ali upoštevanje hišnega reda ali pa se obrnete na ekipo za podporo skupnosti.

Primer: vaš standardni hišni red ne dovoljuje kajenja. Če gostje kadijo v vašem bivališču in vi prijavite to težavo, bo to privedlo do posledic za goste.

Če težave ne bodo prenehale, bomo račune gostov, ki večkrat kršijo hišni red, morda zamrznili ali odstranili z Airbnbja. Če gost krši vaša dodatna pravila, vam bomo pomagali pri nadaljnih ustreznih ukrepih.

Če gosta obvestite, da je kršil hišni red, zaradi česar gost napiše mnenje iz maščevanja, lahko izpodbijate takšno mnenje.

Kritje za poškodovano lastnino gostitelja ni zavarovalna polica, zanj pa veljajo ti pogoji, pravila in izjeme. Ne ščiti gostiteljev, ki ponujajo prenočišča na Japonskem, kjer velja zavarovanje za gostitelje na Japonskem, ali pa gostiteljev, ki ponujajo prenočišča prek podjetja Airbnb Travel LLC. Za gostitelje, ki ponujajo prenočišča na celinskem Kitajskem, velja paket zavarovanja za gostitelje na Kitajskem. Za gostitelje s prebivališčem ali sedežem podjetja v Avstraliji veljajo Pogoji kritja za poškodovano lastnino gostitelja za uporabnike v Avstraliji. Upoštevajte, da so vse omejitve kritja prikazane v USD.

Če nudite prenočišča v zvezni državi Washington, Airbnbjeve pogodbene obveznosti v okviru kritja za poškodovano lastnino gostitelja krije zavarovalna polica, ki jo je sklenil Airbnb. Kritje za poškodovano lastnino gostitelja ni povezano z zavarovanjem odgovornosti za gostitelje. Če gost ne plača za škodo, ki jo povzroči v prenočišču in na vaši lastnini, vam bomo v okviru zavarovanja za poškodovano lastnino gostitelja povrnili stroške za nastanek določene škode.

Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

Izpostavljeno

  • Na podlagi osnovnih pravil so gostje odgovorni za upoštevanje hišnega reda, čistočo in premoženjsko škodo

  • Večkratne kršitve lahko privedejo do posledic za goste

Airbnb
16. nov. 2022
Vam je to kaj pomagalo?