Vsaka rezervacija je opremljena z AirCoverjem za goste. Če pride do resne težave z Airbnbjem, ki ga gostitelj ne more rešiti, vam bomo pomagali najti podobno bivališče, odvisno od razpoložljivosti po primerljivih cenah. Če podobno bivališče ni na voljo ali če ne želite ponovno rezervirati, vam bomo vrnili celoten ali delni znesek.
Če pride do česarkoli, je vaš gostitelj najboljša oseba za stik. Verjetno bo to lahko popravil. Gostitelju lahko pošljete neposredno sporočilo in mu sporočite, kaj se dogaja.
Če gostitelj odpove pred prihodom, vam bomo pomagali pri ponovni rezervaciji. Naša ekipa vam lahko pomaga najti podobno bivališče glede na lokacijo in opremo glede na razpoložljivost po primerljivih cenah. Če podobno bivališče ni razpoložljivo ali ne želite ponovno rezervirati, vam bomo vrnili celoten znesek, vključno s stroški storitve.
Več o tem, kaj lahko pričakujete, če gostitelj odpove vašo rezervacijo.
Ko bo rezervacija potrjena, boste imeli gostiteljev e-naslov in telefonsko številko v niti sporočil med potovanjem. Če ob prihodu ne morete vstopiti na Airbnb, gostitelj pa se ne odzove ali ne more odpraviti težave, vam bomo pomagali najti podobno bivališče, odvisno od razpoložljivosti po primerljivih cenah. Če podobno bivališče ni razpoložljivo ali ne želite ponovno rezervirati, vam bomo vrnili celoten znesek, vključno s stroški storitve.
Preverite, kaj morate storiti, če ne morete stopiti v stik z gostiteljem.
Če se vnos bistveno razlikuje od oglaševanega, je gostitelj odličen vir za odpravo težave. Če se vnos bistveno razlikuje od oglaševanega in gostitelj ne more rešiti težave, vam bomo pomagali najti podobno bivališče, odvisno od razpoložljivosti po primerljivih cenah. Če podobno bivališče ni na voljo ali če ne želite ponovno rezervirati, vam bomo vrnili celoten ali delni znesek.
Če se kdaj ne počutite varno, smo tukaj, da vam pomagamo pridobiti prednostni dostop do posebej usposobljenih varnostnih predstavnikov, ki vam bodo pomagali pri vaših varnostnih težavah ali pa vas bodo podnevi ali ponoči neposredno povezali z lokalnimi organi za nujne primere.
Želite stopiti v stik z nami? Stopite v stik z nami po telefonu, e-pošti ali klepetu.
AirCover za goste zagotavlja podporo pri resnih težavah z vašo rezervacijo (npr. gostitelj odpove rezervacijo pred prihodom) ali med vašim bivanjem (npr. ogrevanje ne deluje pozimi, v prenočišču je manj spalnic, kot je navedeno, gre za drugačno vrsto prenočišča – zasebna soba namesto celotnega prenočišča, manjka glavna oglaševana oprema, kot je bazen ali kuhinja), vendar ne vključuje manjših nevšečnosti, kot je pokvarjen opekač kruha.
Vaš gostitelj je najboljša oseba za stik, na katero se lahko obrnete, če pride do česarkoli. Gostitelju lahko pošljete neposredno sporočilo in mu sporočite, kaj se dogaja.
Če pride do težave med bivanjem:
AirCover za goste ni zavarovalna polica. Ne krije težav, povezanih s potovanji (na primer: vaše potovanje zamuja zaradi nevihte, vaš prevoznik pa je poškodoval vašo prtljago). Več o tem najdete tukaj.
Če ste gostitelj, preberite več o AirCoverju za gostitelje in nedavnih izboljšavah, ki smo jih naredili.