Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Vodnik • Gost

AirCover za goste

Ta članek je bil samodejno preveden.

AirCover za goste je vključen pri vsaki rezervaciji prenočišča. Če pride do resne težave z vašim prenočiščem na Airbnbju in je gostitelj ne more odpraviti, vam z veseljem pomagamo.

Pomagali vam bomo pridobiti novo rezervacijo ali pa vam bomo v celoti ali delno povrnili denar

Tukaj, kjer vam lahko pomagamo:

Naša ekipa vam lahko pomaga najti podobno bivališče glede na lokacijo in opremo glede na razpoložljivost po primerljivih cenah. Če podobna bivališča niso na voljo oz. ne želite opraviti ponovne rezervacije, vam bomo v celoti ali delno povrnili denar, vključno s stroški storitve.

Kako deluje AirCover za goste

AirCover za goste zagotavlja podporo pri resnih težavah pri rezervaciji prenočišča, na primer:

  • Gostitelj odpove rezervacijo pred prihodom
  • Ogrevanje pozimi ne deluje
  • Vnos ima manj spalnic, kot je navedeno
  • Gre za drugačno vrsto prenočišča - zasebna soba namesto celotnega prenočišča
  • Manjka glavna oglaševana oprema, kot je bazen ali kuhinja

AirCover za goste ne vključuje manjših nevšečnosti, kot je pokvarjen opekač kruha.

Odpravljanje težav med bivanjem

Če pride do kakršnekoli težave, je najbolje, da se obrnete na gostitelja. Gostitelju lahko neposredno pošljete sporočilo in ga obvestite o tem, kaj se dogaja. Če med vašim bivanjem pride do težave:

  1. Dokumentirajte težavo: posnemite fotografije ali videoposnetke kot dokazilo.
  2. Obrnite se na gostitelja: obvestite gostitelja v 72 urah po odkritju, opišite težavo in poiščite rešitev.
  3. Stopite v stik z nami: če se gostitelj ne odziva ali ne more odpraviti težave, se nemudoma obrnite na nas.
  4. AirCover za podporo gostom: če težavo krije AirCover za goste in želite zapustiti prenočišče, vam bomo pomagali najti primerljivo nastanitev glede na razpoložljivost in cene. Če podobna bivališča niso na voljo ali ne želite opraviti ponovne rezervacije, boste prejeli vračilo celotnega ali delnega zneska.

Non stop linija za varnost

Želite stopiti v stik z nami? Stopite v stik z nami po telefonu, e-pošti ali klepetu.

Če se kdaj ne počutite varno, vam pomagamo pridobiti prednostni dostop do posebej usposobljenih predstavnikov za varnost, ki vam bodo pomagali pri vaših varnostnih težavah ali pa vas neposredno povezali z lokalnimi organi za nujne primere podnevi ali ponoči.

AirCover za goste ni zavarovalna polica. Ne krije težav, povezanih s potovanji (primer: vaše potovanje zamuja zaradi nevihte ali če vaš prevoznik poškoduje vašo prtljago). Več o programu AirCover za goste in potovalnem zavarovanju, rezervaciji ali zavarovanju za rezervacijo bivanja.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

  • Pravilnik o skupnosti

    Osnovna pravila za gostitelje prenočišč

    To help create comfortable, reliable stays for guests, we require hosts to follow our rules regarding: Listing accuracy Honoring reservation...
  • Navodila za uporabo • Gost

    Kdaj boste prejeli vračilo denarja

    Če ste upravičeni do vračila denarja za rezervacijo prenočišča, storitve ali doživetja, bomo znesek nakazali takoj, ko odpoveste rezervacijo...
  • Navodila za uporabo • Gostitelj

    AirCover za gostitelje

    The AirCover for hosts program includes guest identity verification, reservation screening, $3M Host damage protection, $1M Host liability i...
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija