AirCover za goste je vključen pri vsaki rezervaciji prenočišča. Če pride do resne težave z vašim prenočiščem na Airbnbju in je gostitelj ne more odpraviti, vam z veseljem pomagamo.
Tukaj, kjer vam lahko pomagamo:
Naša ekipa vam lahko pomaga najti podobno bivališče glede na lokacijo in opremo glede na razpoložljivost po primerljivih cenah. Če podobna bivališča niso na voljo oz. ne želite opraviti ponovne rezervacije, vam bomo v celoti ali delno povrnili denar, vključno s stroški storitve.
AirCover za goste zagotavlja podporo pri resnih težavah pri rezervaciji prenočišča, na primer:
AirCover za goste ne vključuje manjših nevšečnosti, kot je pokvarjen opekač kruha.
Če pride do kakršnekoli težave, je najbolje, da se obrnete na gostitelja. Gostitelju lahko neposredno pošljete sporočilo in ga obvestite o tem, kaj se dogaja. Če med vašim bivanjem pride do težave:
Želite stopiti v stik z nami? Stopite v stik z nami po telefonu, e-pošti ali klepetu.
Če se kdaj ne počutite varno, vam pomagamo pridobiti prednostni dostop do posebej usposobljenih predstavnikov za varnost, ki vam bodo pomagali pri vaših varnostnih težavah ali pa vas neposredno povezali z lokalnimi organi za nujne primere podnevi ali ponoči.
AirCover za goste ni zavarovalna polica. Ne krije težav, povezanih s potovanji (primer: vaše potovanje zamuja zaradi nevihte ali če vaš prevoznik poškoduje vašo prtljago). Več o programu AirCover za goste in potovalnem zavarovanju, rezervaciji ali zavarovanju za rezervacijo bivanja.
Če ste gostitelj, izvedite več o programu AirCover za gostitelje in izboljšavah, ki smo jih uvedli.