Pravilnik o skupnosti
Airbnbjev pravilnik glede vsebin
Airbnbjev pravilnik glede vsebin
Z objavljanjem vsebin na Airbnbju se strinjate, da boste upoštevali ta pravilnik. »Vsebina« pomeni kakršnokoli pisno, fotografsko, zvočno, video ali drugo vsebino, ki vključuje:
- besedilo: naslovi in opisi vnosov, strani profila, mnenja (javno objavljena in zasebna), povratne informacije, objave v Centru skupnosti in sporočila Airbnbju, gostiteljem ali gostom;
- slike: fotografije in videoposnetki ter slike, prikazane na fotografijah in videoposnetkih (kot so plakati ali umetniška dela, ki visijo na steni).
Pridržujemo si pravico, da v celoti ali delno odstranimo vsako vsebino, ki po naši presoji krši ta pravilnik, naše Pogoje storitve, standarde skupnosti ali pravilnik o objavljanju mnenj oziroma ni primerna iz kateregakoli drugega razloga. V primeru večkratnih ali resnih kršitev lahko tudi omejimo, zamrznemo ali odstranimo povezani račun na Airbnbju.
Na Airbnbju ni dovoljena naslednja vsebina:
- vsebina, ki jo je uporabnik ustvaril izključno z namenom oglaševanja, ali kakršnakoli druga komercialna vsebina, ki med drugim vključuje logotipe, povezave ali imena podjetij;
- nezaželena pošta, neželen stik ali vsebina, ki jo uporabnik večkrat deli z drugimi uporabniki in je zanje moteča;
- vsebina, ki podpira ali spodbuja nezakonito ali škodljivo dejavnost ali vsebuje spolno eksplicitno, nasilno ali nazorno vsebino oziroma vsebino, ki vključuje grožnje ali nadlegovanje;
- diskriminatorna vsebina (za več informacij preberite naš pravilnik o nediskriminaciji);
- poskusi lažnega predstavljanja v imenu katerekoli druge osebe, uporabniškega računa ali pravne osebe, vključno s predstavnikom Airbnbja;
- vsebina, ki je nezakonita ali krši pravice fizične ali pravne osebe, vključno s pravicami intelektualne lastnine in pravico do zasebnosti;
- vsebina, ki vključuje zasebne ali zaupne podatke druge osebe, vključno z vsebino, ki omogoča opredelitev lokacije prenočišča.
Dodatne kršitve pravilnika za določene vrste vsebin:
Naslovi vnosov
- Naslovi vnosov, ki vključujejo informacije, ki se ne nanašajo na vrsto vnosa, slog ali doživetje
- Naslovi vnosov, ki vključujejo simbole ali emotikone
Strani vnosa ali profila
- Strani vnosa in profila, na katerih so objavljene goljufive, napačne, netočne ali zavajajoče informacije
Center skupnosti
- Vsebina brez pomembnih informacij, ki ne zastavlja vprašanj ali ne ponuja odgovorov na vprašanja v okviru širše razprave
- Nadlegovanje, objavljanje namerno žaljivih komentarjev ali redni napadi na člane skupnosti
Mnenja
- Mnenja, ki kršijo naš pravilnik o objavljanju mnenj
URL-ji po meri
- Prilagojeni naslovi spletišč, ki ne upoštevajo našega pravilnika o URL-jih po meri
Vsebina v zvezi z boleznijo COVID-19
- Za pomoč v boju proti širjenju napačnih informacij v zvezi s pandemijo bolezni COVID-19 smo ustvarili smernice glede Airbnbjevega pravilnika o vsebinah glede bolezni COVID-19.
Kako prijaviti vsebino, ki krši naš pravilnik
Če menite, da vsebina krši ta pravilnik, to lahko prijavite neposredno v aplikaciji ali pa se obrnite na nas.
Vam je ta članek pomagal?
Podobni članki
- Gost
Airbnbjev pravilnik o objavljanju mnenj
Naš pravilnik pomaga zagotoviti, da so mnenja gostov in gostiteljev čim bolj koristna, informativna in točna. Zakaj sem dobil mnenje, kjer je zapisano, da sem odpovedal?
Ob odpovedani rezervaciji se na vašem profilu samodejno objavi mnenje.- Gost
O Airbnb.org
Airbnb.org je neodvisna neprofitna organizacija, ki uživa javno podporo in sodeluje z neprofitnimi organizacijami, da bi ljudem v stiski zag…
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija