Za dostop do predlaganih rezultatov se pomaknite naprej

    Airbnbjev pravilnik glede vsebin

    Z objavljanjem vsebin na Airbnbju se strinjate, da boste upoštevali ta pravilnik. Pridržujemo si pravico, da v celoti ali delno odstranimo vsako vsebino, ki po naši presoji krši ta pravilnik, naše Pogoje storitve, standarde skupnosti, pravilnik o objavljanju mnenj oziroma iz kateregakoli drugega razloga.

    V primeru večkratnih ali resnih kršitev lahko zadevni uporabniški račun ali račune začasno ali trajno izklopimo.

    Če želite prijaviti vsebino, za katero se zdi, da krši ta pravilnik, jo lahko prijavite neposredno na spletišču ali pa stopite v stik z nami.

    Na Airbnbju ni dovoljena naslednja vsebina:

    • vsebina, ki jo je uporabnik ustvaril izključno z namenom oglaševanja, ali kakršnakoli druga komercialna vsebina, ki med drugim vključuje logotipe, povezave ali imena podjetij;
    • nezaželena pošta, neželen stik ali vsebina, ki jo uporabnik večkrat deli z drugimi uporabniki in je zanje moteča;
    • vsebina, ki podpira ali spodbuja nezakonito ali škodljivo dejavnost ali vsebuje spolno eksplicitno, nasilno ali nazorno vsebino oziroma vsebino, ki vključuje grožnje ali nadlegovanje;
    • diskriminatorna vsebina (za več informacij preberite naš pravilnik o nediskriminaciji);
    • poskusi lažnega predstavljanja v imenu katerekoli druge osebe, uporabniškega računa ali pravne osebe, vključno s predstavnikom Airbnbja;
    • vsebina, ki je nezakonita ali krši pravice fizične ali pravne osebe, vključno s pravicami intelektualne lastnine in pravico do zasebnosti;
    • vsebina, ki vključuje zasebne ali zaupne podatke druge osebe, vključno z vsebino, ki omogoča opredelitev lokacije prenočišča.

    Kršitve pravilnika

    V nadaljevanju so navedene kršitve pravilnika glede na posamezno vrsto vsebine:

    Naslovi vnosov

    • Naslovi vnosov, ki vključujejo informacije, ki se ne nanašajo na vrsto vnosa, slog ali doživetje
    • Naslovi vnosov, ki vključujejo simbole ali emotikone

    Strani vnosa ali profila

    • Strani vnosa in profila, na katerih so objavljene goljufive, napačne, netočne ali zavajajoče informacije

    Center skupnosti

    • Vsebina brez pomembnih informacij, ki ne zastavlja vprašanj ali ne ponuja odgovorov na vprašanja v okviru širše razprave
    • Objavljanje namerno žaljivih komentarjev ali redni napadi na člane skupnosti

    Mnenja

    • Pristranska mnenja ali mnenja, ki vključujejo elemente izsiljevanja/nagovarjanja, navzkrižje interesov ali neposredne konkurence
    • Mnenja, ki ne vsebujejo pomembnih informacij o gostitelju ali gostu, prenočišču ali doživetju, bomo morda odstranili. Odstranili bomo tudi mnenja, ki vsebujejo predvsem nepomembne informacije. To velja samo, če sicer pomembne informacije niso koristne za druge člane skupnosti, saj jim ne olajšajo sprejemanja odločitev glede rezervacij.

    Več o Airbnbjevem pravilniku o objavljanju mnenj in o tem, kako Airbnb posreduje v primeru sporov zaradi objavljenih mnenj.

    URL-ji po meri

    Ste dobili pomoč, ki ste jo potrebovali?